Lukijat

perjantai 1. helmikuuta 2019

POIKA ESILLE.




Otin pojan esille.................se oli joulunajan komerossa tai
oikeammin kaapissa.

Millään en sitä olis malttanut laittaa sinne.
Mutta muut esineet veivät siltä tilan.









Tätä poikaa minä tarkoitin.
Ostin kesällä sieltä markkinoilta, ihastuin siihen heti.
Vieläkin olen ihastunut poikaan !!!







Poika on niin lutuunen, voi sen suuta, mitähän se miettii ???






Katsokaa sen kenkiä, miten ne nauravat meille.







Ovatko kenties muutaman numeron liian suuret ???











Huivi kaulassa........onkohan oikein silkkihuivi ???








Kädet taskussa se nojaa rennosti puukarahkaan.






Siinä se rennon oloinen lätsäpää katselee minua keittiön
apupöydällä ikkunan edessä.

Näkee joka päivä ..................ehkä jotakin uutta !!!

Tympiääkö sitä, kun näkee mun naamani sitä toljottamasta
jokainen päivä, arkisin ja pyhisin.

Mä olen siihen niiiiin ihastunut, minun poikaani !!

Toivottavasti en pudota poitsu sua kädestäni lattialle.
Siitä syntyy kruusia, kuka ne kruusit kokoaa jälleen pojaksi ???

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi !