Lukijat

torstai 12. lokakuuta 2023

LUNTA HETKEN.

 


Meille tuli ensi lumi 8,10-23 joka tosin suli iltaan mennessä, aamu oli lumesta valkea.





 

Iltapäivällä lähdimme nuoremman lapsenlapsemme 11 v. synttäreillä.


Meitä oli koolla 19 henkeä, välillä oli puheensorina aika voimakasta.

Emme toki riidelleet, mutta kaikilla oli yhtäaikaa asiaa toinen toiselle.

Poika oli suunnitellut isänsä=papan kanssa pakohuoneen.

Pienissä ryhmissä kävimme lukkoja läpi ja kas kumma kaikki pääsimme pois.

Mä olin kyllä ihan ulkona koko pelistä, en aiemmin koskaan ole käynyt .




Täältä annettiin ohjeita jos sitä pyysi, elikkä vinkkejä mistä vois löytää avain.

Tarkoitus oli löytää pokaali.









Annoin rahaa lahjaa varten, tämä menirovilla pipo oli ehditty ostamaan.
Minä vein pienen kassillisen askartelujuttuja, kuulemma vielä ostetaan ainakin farkut ja pusero.






Kuusamon Rukalla koko meidän mies/poikaporukka kävivät viikon lomalla.
Siellä oli paljon aktiviteettejä tosi paljon.

Pyörällä pitkin tunturia, kajakkiajelua, kalastusta, keilailua, pakohuonetta, tietenkin syötiin ja herkuteltiin.





Perillä mökillä.






Välillä mentiin leikkikentälle, tässä yksi taito :D :D 



   huilata voi vaikka näinkin.


 Kuukkeli syö kädestä.


Kotimatkalla iskä ja nuorin poikamme poikkesivat katsomaan hiljaista kansaa.






Vanhin pojista poikkesi katsomaan Oulussa vanhaa armeijapaikkaa, jossa hän palveli vuoden.
Se on nykyään jo ollut monet vuodet lopetettuna.


Minä olin lomalla kotona, ihanaa, pyöräilin, kävelin kävin kaupungilla asioilla,
ja tietenkin myös askartelin.
mm. nämä ATC-kortit



Tämä on miniin yksi sivu.



Koko viikko meni nopsaan, eikä minulla tullut yhtään aika pitkäksi, vaikka seurana oli vain Rufus.

Joulukortteja olen taas väsäillyt, mutta hyvin yksin kertaisia. Jotenkin vähän kyllästyttää jo niiden
tekeminen. No tulipa taas tehtyä.

4 kommenttia:

  1. Mukavia kuulumisia, kohtaamisia ja puuhia. Hiljainen kansa sykähdyttää minua aina. Upeita nuo tekemäsi kortit <3 Minulla on tänään vielä työpäivä ja sitten alkaa syysloma.

    VastaaPoista
  2. Minun vapaat löytyvät blogini sivupalkista

    VastaaPoista
  3. Loistava artikulaatio! Viestisi on erottuva ja tarjoaa oivaltavia näkökulmia. Kiitos viisautesi jakamisesta.

    VastaaPoista
  4. Loistava lukukokemus! Viestisi on sekä oivaltava että hyvin muotoiltu. Arvostan sitä, että jaat arvokkaan näkökulmasi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !