Lukijat

tiistai 5. helmikuuta 2019

HÄIKKÄÄ !!





Moikka teille kaikille.

Mun blogiteksteistä on hävinnyt kaikki kommentit.............ehkäpä monestakin kirjoituksesta.

Mulle tuli tieto s.postiin Google + tiimiltä.

No minäpä soitin pojalle ja puhuimme videopuhelun,.

Hän katsoi tekstin läpi ja tuumasi, ettei mun tartte tuosta tiedotteesta välittää.

Hän laittoi kommentin, parikin tuli, ja se näkyy blogitekstissä: Poika esille.

No sielläpä näkyy olevan 2 kommenttia, ei mitään hätää.

Nyt nämä tulevat myös s.postiini tiedoksi.

Valitan etten teille voi vastailla näihin kommentteihinne, ennenkuin ne hävisivät.

NO ne lähtivät bittiavaruuteen..................luulen niin !

Toivotaan että tästä lähtien taas asiat sujuvat normisti.


Ihanaa kun sain pojaltani apua, hänhän on ammatti-ihminen tällä alalla.

Minä olen vasta eskari vaiheessa tällä nettimaailmassa.








Lunta on tullut nyt meillekin lisää............ihanaa,
mutta pian on näiden kukkien aika 😂😂😍😍

13 kommenttia:

  1. Ihmettelinkin, kun blogisi alkoi vaatia Google-tunnuksia kommentteihin eli oli jotain muutakin outoa. Mutta kiva, että tuli kuntoon.

    VastaaPoista
  2. Älä välitä Tuija, minulle kävi samoin. Google-tilini lopetettiin vähäisen liikenteen vuoksi. Kaikki siihen asti tulleet kommentit katosivat. �� myös seuraajani poistettiin ��
    Hyvä, kun sait apua asiantuntijalta.

    VastaaPoista
  3. No minä kommentoin sulle jo tuohon poikateksitiinkin ja ihmettelin,kun ei näyttänyt komentti lähtevän. No nythän syy selvisi ja yhteydenpito pelaa taas.

    VastaaPoista
  4. Jaa-a, kyllä tämä nettimaailma on täynnä ihmeellisyyksiä, täytyy vaan yrittää toimia uusilla säännöillä. Nätit kukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, kummallista on, ei tahdo perässä pysyä näin vanhana !!!

      Poista
  5. Minäkin ihmettelin, kun sinulla oli yhtäkkiä erilainen kommentointisysteemi! Hyvä, kun sait avun pulmaan.

    VastaaPoista
  6. Ihmettelinkin, kun kommentointi ei onnistunut. Nyt näyttää taas sujuvan.

    VastaaPoista
  7. Hyvin sujuu kommentointi taas. Tosiaan Google+ palvelut poistuivat, nappi blogissa ja kommentointi esim.

    VastaaPoista
  8. Bloggeri virittelee meille ansoja vähän väliä, niin moni on luovuttanut, mutta onneksi me jaksetaan! Ja apuja saadaan.

    Tervetuloa vaan osallistumaan Allsorts haasteisiin, viikottain lauantaisin alkaa uusi. Toinen missä olen DTnä on Penny Black and more, sinne vain leimatuilla korteilla, kuukauden haaste. Näissä voin auttaa jos tarvii;-))m

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !