Lukijat

lauantai 23. helmikuuta 2019

ARPAVOITTONI. !!!








Minulla kävi hyvä tuuri vai onnertarko oli puolellani.

Blogissa : http://touhoosi.blogspot.com/

oli arvonnassa erilaisia korviksia.

 Minä voitin nämä:




Mä tykkäsin näistä, noissa on bling blingiä................tykkään kovasti.

KIITOS Tanja !!!

Ihana kortti tekstillä tuli mukana, tai oikeammin toi oli korvisten rasia.


Täällä on alkanut lapsilla talviloma.

En tiedä saavatko poikamme lomailla koko viikkoa.

Lastenlapsilla on ainakin koulusta sekä eskarista lomaa.

Taidan minäkin pitää lomaa, tavataan täällä blogissa,
tai ei tavata. ??? 


Olen ollut väsyynen....................uni on niin katkonaista.

Siitä kirjoitan myöhemmin.

Hyvää lomaa niille joilla sitä on, hyvää työviikkoa teille, joiden loma loppuu.







Tässä vuoden 2012 talvilomalla. Ykkönen on 4 vuotias.

10 kommenttia:

  1. Hyvää Lomaa sinullekin Tuija, jos nyt maltat sitä pitää <3
    Toivottavasti Nukku-Matti hoitaa hommansa vasta paremmin.

    VastaaPoista
  2. Ai niin, piti myös onnitella kauniin arpajaisvoiton johdosta, mutta hätäilin.
    Eli onnea!

    VastaaPoista
  3. Meillekin tulee talvilomalaisia huomenna muutamaksi päiväksi.

    VastaaPoista
  4. Kauniit korvikset olet voittanut! Hyvää lomaa sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi, tykkään korviksista, että olen pitänyt niitä joka päivä.

      Poista
  5. Talvilomalaisia on niin mukava saada kylään.♥ Onnea paljon voitosta, kauniit korvakorut olet voittanut ♥

    VastaaPoista
  6. Onnea voitosta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !