Lukijat

keskiviikko 13. helmikuuta 2019

PITÄÄKÖ SITÄ AINA HAMUUTA ??





Mä en ymmärrä miks mun pitää hamuta aina noita kutimia liian kans ??

Kun innostun jostakin, niin mä alootan aina jonkun mallin,
enkä tajua ettei sama lanka kerä riitä joka paikkahan.







Täs on uus alku sukalle, ajattelin tehdä ihan yksinkertaista.







Selasin vähän nettiä ja vastaan tuli ryppyvarsisukat.
No sehän näytti mukavalta. Oon mä näitä ennenkin tehnyt.






Sit mä lykkäsin tähänkin tuota pörrövalkoista.
Enkä tajunnut et eka sukasta on toinen pari tekemäti.








Mulla on yksi kerä pörrölankaa, eihän se joka sukkiin riitä.
Pakko oli tehdä toi rusk/valk. sukka loppuun, ja uusi aloitus ......sukalle pari.


Toivottavasti riittä pörrölanka tähän sukkaan sekä ryppysukan toiselle parille.

Lopetin kutomisen, en oikeastaan tykännyt et ryppyvarteen sopinut toi pörrölanka.
Mutten viittinyt purkaakaan.

Jotenka jatkan tekemistä vuorotellen, et sais riittämään vielä pörröä molempiin sukkiin


Sit mä löysin kivan pitsisukan mallin, siitä otin kopion ohjeineen.





Mutten onneksi en ole vielä aloittanut tekemistä, vaikka mielelläni kokeilisin minkälainen
tulee.

Tää on hamuumista, ahnehtimista tai miksi sitä vois sanoa !???








Vähän huikopalaa, toi hammastikku pystys on sitä varten ettei tartte sormiansa
sutata. Samalla tulee koktailpalat mieleen, vaikka ei oo kuin kaksi naksua päällekkäin.

Rufus heti kuulee että rapajaa, niin on vierelläni samantien, sille pitää antaa 
pikkupala suuhun.









Meillä on ollut muutamana päivänä täys vesikeli.
Tuossa on lumikasa joka yhtenä päivänä jytyytti, ikäänkuin olis ollut
ukkosilma, sit romahti koko kasa maahan.

Jos ihan oikeas oon, niin tuo on pitkälle kevääseen tossa.
No tokihan se pienenee, mut ympärillä rehottaa jo nurmikko ja lumikasa sen keskellä.


Kirjojakin oon hamuunnu, Hintsan kirja puolessa välissä, yksi kirja luettu.
Se käsitteli unettomuutta, välillä meinasin nukahtaa, oli aika vaikeesti selvitelty 
unen laatua ym. siihen liittyvää.


Tää kirja on varmasti mielenkiintoinen:








Tätä en nyt tähän hätään aloita lukemaan.
Mä teen nuo aloitettavat sukat molemmat ensin valmiiksi.












Tää joulukukka yllätti mut. Teki salaa ton nupun, ja nyt se on auennut ja tollanen
kukka siitä tuli. Mä ajattelin ettei jaksa aueta kukkaan asti, mutta toisin kävi.

Pitää seurata vielä, ettei tee salaa nuppua jonnekin muuhun varteen ???




Ei muuta tällä kertaa, hyvää alkavaa viikkoa teille jokaiselle.
Pian on lusittu tääkin kuukausi.





5 kommenttia:

  1. Hyvää viikkoa itsellesikin:) Pari päivää sitten olleet lämpimät säät sai aikaan jo toiveen kevään tulosta, mutta kai tätä talvea vielä jatkuu hyvän aikaa. Minullakin on tapana hamuta; kirpparilta kirjoja (jotka usein jää lukemattakin), kirppikseltä kankaita (joista en saakaan aikaan sitä, mitä ajattelin). Nykyään jää monet aikeet vain aikeiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se hyvä kun on sullakin toi hamuta verbi tiedossa, kuten mullakin.
      Joskus sitä ostaa kirpparilta sellaista jota ei loppujen lopuksi tiedä minne sen laittaa. No mä paan kiertoon ja vien kirpparille takaisin.

      Poista
  2. Tiedän tuon tunteen kun haluaa tehdä sata aloitusta samaan aikaan :)
    Ihania sukkia kyllä osaat tehdä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että sinä kans hamuat tekemistä. Tosin sä yleensä teet mitä tahdot sä osaat käyttää hyödyksi kaikki materiaalit.

      Poista
  3. Hahaa, vai hamuat? Mäkin hamuan aina kaikkia lankoja... niitä onkin melkosesti. Onneksi ne ei pilaannu, vaikkei heti käytäkään :)
    Olen muuten kokeillut tuota mallia, jonka löysit, se on helppo tehdä ja on kivannäköinen.
    Minä innostuin tänään tekemään avainnauhoja, laitoin jo blogiin esille.
    Hirveesti on kaikkee listalla, mitä pitäs tehdä, aika ei vaan meinaa riittää kun pitää töissäkin käydä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !