Lukijat

tiistai 24. toukokuuta 2016

KAHDEN MIEHEN VIERESTÄ HERÄSIN !!!!

Niin se vain menee, tässäkin iässä vielä herää kahden miehen vierestä.........ei voi olla totta ??!!!

Kyllä vain, eka on minun rakas aviosiippani ja toinen ryökäles oli Söör Migren.
Toi viimeksi ei ole ollenkaan rakas puhumattakaan kullasta.

Antaisin sen heti jollekin muulle henkilölle, joka kaipaa Söörin seuraa multa saa ihan ässäpostin kautta. Kyllä se niinkin onnistuu.....hm hm luulisin ??

Tuota kaveria olen vieressäni seurannut viisikymmentä vuotta ja jokunen kuukausi päälle ja vielä talvikin !!!

Onneksi sen vierailut ovat luonani harventuneet kumma kyllä !! Olenkohan ollut sille ilkeä ?
Kait sitä joskus niin olen tehnyt, olen yrittänyt oksentaa sen pois, nukkumalla, sängyssä huilaamalla, mutta sepä ei tyystin ole viereltäni hävinnyt !

Mitä sitä tässä turhaan valittaa, kun yli kymmenen vuotta sitten, kun se pakotti lopettamaan minut työstäni, se oli kuukausittain 25 päivää läsnä. Eipä kattonut sopiiko mulle puhumattakaan olis edes kysynyt.

Nyt sentään se änkee kaveriksi 5-10 kertaa kuukaudessa, huoooooh onneksi enään ton verran se kaveraa mun kanssani.

Olen muuten tehnyt myös urotyön, maalasin meidän taloa, pohjoispäädyn 1/3 osan, ja isäntä katteli ja tuumas että musta voipi kehittyä maalarimestari, hyvä minä.
Kylläpä sitten selkä oli mulle tosi vihainen, on pitänyt huilata, ja tulin koneelle naputtelemaan teille kuulumisia.

Edelliseen postaukseen panin; käsinmaalattua lasia.
Tässä vielä vähäsen lisää näitä ihanuuksia, kyllä jotkut vain osaavat !






Siinä teille ihailtavaa !!! katsoa saa muttei koskea :) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !