Lukijat

lauantai 19. tammikuuta 2019

KAHVIKUPPIEN SIIRTELYÄ.




On tää kans vähän hullun touhua, vai onko.

Ensin kupit ovat kaapissa A, sitten jonkin ajan kuluttua B:ssä.

Pitääkö tätä tehdä, että voi sanoa;  olen taasen ollut hommissa.
Tästä hommasta ei sitten tule killinkillinkiä, jotenka verottajalle ei tartte onneksi
olla tilivelvollinen.







Ensiksi ne oli tässä kaapissa keittiössä.

Nyt piti miettiä mihinkä ne laittaa nyt.....................puolitusinaa kuppeja+kahdet lautaset
ja tarjoilulautanen, kannu tullut lisää.

Ei muuta kuin kokeilemaan olkkarin vitriiniin, sieltä reijata roinaa tonne 
keittiöön.

Meneepä tässä mukavasti aika eikä voi sanoa että oon laiskana !!!!









Osa kupeista panin toiselle hyllylle, ja päällekkäin.

Kupit ovat olleet isännän tädillä aikoinaan. Tuskinpa näistä sota-aikana on juotu edes
korviketta.
Myöhemmin muistan minäkin juoneen kahvia. 

Minulla ovat olleet jo yli 20 vuotta. Toi iso pullavati on tullut nyt vasta mulle, ekan rikoin
siitä tuli tuhannen sirpaletta.
Putos kädestäni suoraan klinkkerilaatoille, se siitä pullavadista !!!

Nyt isännän sisko antoi lisää kuppeja ja sit ton pullavadin.

Sokerikon+kermakon oon aikoinaan ostanut Virroilta kirpparilta,
muistaakseni maksoivat 250 markkaa.
Ton kannun ostin kesällä Juthbakan markkinoilta.

Sokerikosta ja kannusta puuttuvat kannet, no ei ne minua haittaa kun en mitään
täydellisyyttä ja museota perusta Arabian tuotteille.



Elat  sukat valmiina v. 2019, katsotaan kuinka monet parit ehdin tänä vuonna kutomaan ??








Mä otin aikoinaan ohjeen ja kuvan, mutta näistä ei tullut kyllä sellaisia mitä
ne kuvassa näyttivät. No olkoot, kuvio mikä kuvio !!!


Toisia rupesin näpräämään näistä langoista, mutta en tiedä tuleeko oikein mieluinen ?






Kyllä tuossakin jokin kuvio on ......................ohje löydetty netin sivuilta.
Ei oikein hyvin näy vielä, kun olen ehtinyt vasta näin vähän tekemään.
En tiedä onko toi lankayhdistelmäkään ihan hyvä ?
Ajattelin kerrankin tehdä jämälangoista jotakin, kun kuitenkin sitä on noinkin paljon.



Mutta tämä poika se keksii omasta päästään käsityöt,
en vain tiedä mistä aineesta on lapanen tehty ???? 
Nelonen ahertaa omassa huoneessaan ja keksii värkit sekä mallit itse.






Tekoaineita on ainakin aika läjä !!


Tässä sitten tulos:






Toi muuten voi olla vaikka vessapaperia, siitäkin on väsäilty ihan mitä vain.

Pitääpä soittaa ja kysyä mitä materiaali on, kierrätystäkö parhaimmillaan :) :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !