Lukijat

torstai 2. tammikuuta 2014

TÄTÄ SE TUOTTI TÄÄ UUSI VUOSI 2014.

En ymmärrä mitä mä täällä blogissani söhläsin.
Tuolla sivupaneelissa ovat kaikki tiedot hävinneet, mm. käsityöt, kortit, leimat ym. ym.

Onneksi löysin ne tuolta arkistosta, mutten osaa laittaa niitä takaisin näkyville.

Katsotaan näkyykö tää kirjoitus blogissa, vai onko tuolla bittiavaruudessa jokin vika.

Hm...hm ei kait mun muistissani ala olla pätkintävikaa ???

Yritin laittaa sinne valmiiksi jo v. 2014 käsityöt sekä kortit otsikot ja siitä se lähti, ne eivät tulleet näkyviin kuin hetkeksi ja sitten ne näky otsikossa sekä sivupalketissa ????

Kun yritin entrata niin hävis kaikki jutskat ??  :( :(

No mä meen syömään, katsotaan valkeneeko mulla tää blogimaailma ilman pojan auttavaa kättä.
Tai oikeastaan hän opastaa ja mä yritän sitten näillä sormillani sitä toteuttaa.

He ovat vielä lomareissullaan, soitan sitten myöhemmin.

Mutta tervetuloa vuoteen 2014 ja blogini pariin.
Katsotaan mitä saan tehdyksi tänä vuonna ja minkälaisena se avautuu eteemme.

Nyt ainakin on musta maa, tietämme lanattiin, yleensä tähän aikaan se aurataan !!!!!

Ulkona palaa lyhdyissä kynttilät + valot, antavat vähän edes valoisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !