Lukijat

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

KETUILLE MENI.... TULIHAN JOTAKIN VALMIIKSI !!!

Viime yö meni taas kerran ketuille !!!!!!!!!!!
Aluks en saanut nukutuksi, silmiä sattu, laitoin tippoja ja taas tippoja....ja sit iski Söööör Migren.

Mä ajattelin mitä sekin mun viereeni änkee, nyt just kun mun piti alkaa nukkumaan !!!????

Se on sitten kelju toi äijä...Söööri !!! mä inhoan sitä ylikaiken.
Onneksi se on vuosien varrella vieraillut harvemmin, kuin silloin taannoin se oli jatkuvalla syötöllä kylässä. Tai ei mitään kylässä kun asu aina mun kanssani !!!!

Kun viimein sain Söör Migreenin lähtemään silmien takaa pois....pois silmistäni :) niin ei kuin odota sit taas vaihteeks NukkuMattia. Se veikkonen ei sit välittänyt mun pyynnöstäni ollenkaan.

No viimein se tuli ihan salaa.......ja sit taas se lähti kuuden retelis menee jonnekin !!!! Kait se meni isännän luo, kun se tuli yövuorosta.

Mulla oli kyllä kauheen ikävä sitä Nukkumattia....odotin...odotin ja viimein se kait tuli mun sänkyyni,
kun heräsin siihen et Rufus oli mun mahan päälläni ja isännän punainen sukka suussa.
Se tuijotti nappisilmillään mua, herää jo emäntä kulta.

Arvakkaa vaan mitä kello oli ..........vitteiskö sanoa ????? 12.00.

Kyllä meni rattoisasti tää päivä klo 18 asti, elikkäs nyt se kello on noin paljon.
Puoli viideltä teki mieli juoda päiväkaffit :) !!!!!!!!!!!!

Onneksi tajusin, et vähän myöhäistä juoda, pitää ehtiä tänään syödä jotakin ruokaakin.

Nyt mulla on päiväkaffit juotuna, siiis ei juotuna !!!!  :( :(

No ei kait se haittaa, eihän toi kaffi oo edes terveellistä.

Nyt oon saanut yhdet miesten sukat tehtyä, toista aloitin Novitan Tweed langalla. Oon tehnyt varret,
ja siinä on ollut sellaisia hepposia kohtia jo useampi, et on pitänyt katkaista lanka ja tehdä solmu ja jatkaa kutomista.
En tiedä vielä kuinka paljon noita tulee vastaan......Ostin langat Minimanista tai Cittarista ja se oli tarjouksessa - 40 %.
Mut luulis ettei se ton, viittä vaille poikki langan, jutun takia ollu alennuksessa. Voivat kait "hävitttää" langat pois. Se oli väriltään ruskeankirjavaa ja toinen väri on vihreän kirjavaa.
Katsotaan jatkuuko toi lanka tuollaisena, mä otan sit kyllä yhteyttä Novitaan.

Kuvaa kennosukista:
Tää on 7. veikkaa ja lanka ihan OK !!!!


2 kommenttia:

  1. Kauniit on sukat!
    Vai ei se Masa sielläkään ollut. Mitä se Migreen siellä teki?! Hus pois! viattomia kiusaamassa...
    Ei se Masa täälläkään unihiekkaa heitellyt ja migreen istui sängyn laidalla mullakin. Potkasin sen äskettäin veks ja nyt hörpin kahveet ja myslipirtelön. Jaksaa taas tämänkin päivän. Taidan alkaa askartelupuuhiin kohta niin on iloisempi mieli sitten. Voimahalauksia ja kauniita unia ensi yöksi!

    VastaaPoista
  2. Olitpa saanut kauniit sukat aikaiseksi. Mikreeni se minullakin välillä jyllää.Tiedetään mikä tauti se on. Paranemisia ja nukkumisia sinulle.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !