Lukijat

lauantai 13. heinäkuuta 2013

PYÖRÄILYÄ, KÄVELYÄ, KYLÄILYÄ, NIISTÄ ON LAUANTAI TEHTY.

Eilen siivosin ja pesin muutaman maton. Tosin kolme mattoa mahtui koneeseen, elikkäs kone ne pesi mä ripustin vain telineelle.

Tänään tuntuivat jo kuivilta, ihana kun on auringon paistetta ja mukava tuuli.

Isäntä lähti moottoripyöräilemään tuonne Kaskisiin päin.
Minä suuntasin kirkolle, polkupyörällä. Kävin tädin luona ja lähdimme kävelylle.
Jotenka tuli molempia liikuntaa harrastettua.

Mansikat perkasin, sato on aivan loppusuoralla, jotenka viimeiset mansikat syödään suodaan suuhun, aamupuuron kanssa, ehkäpä huomenna paistetaan muuripohjalettuja !

Olimma alkuviikon pikkulomalla pojan perheen luona. Isäntä ulkovuorilaudoitti puu-varaston.
Minä kävin kävelyllä pikkupoitsun kanssa.
Yksi päivä meni taas migreenin kanssa, joten päivällä olin melkein koko ajan sisällä.
Illalla onneksi helpotti, ja uskalsin panna nenäni/pääni ulos.

Muutaman kortinkin olen saanut tehdyksi, hm hm hm mä oon ollut aika reippaalla päällä.

Mummoille kortteja-haasteessa voitin välipalkinnon, tässä kuvaa, Teippitarha ponsoroi tuon palkinnon.
Korttisatoa:





Taidan noista joitakin laittaa sinne Mummon-kammarin haasteeseen. Miesten kortteja myös kaivattiin, Mä sitä kyllä vähän ajattelin, mutta toi nimi mua esti laittamasta miehille. Onneksi Elli Karppelin ilmoitti että miestenkortteja kaivataan.
Vielä ehtii mukaan, minusta haastetehtävä oli elokuun loppuun, jos en ihan väärin muista :) ????

2 kommenttia:

  1. Onnea voitosta!
    Kauniita kortteja olet taas tehnyt. Mukavaa sunnuntaita sinne!

    VastaaPoista
  2. Kiva nähdä millainen palkinto sinulle tuli :). Keräysaikaa tosiaan vielä elokuun loppuun saakka. Sen jälkeen lähtee jakoon.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !