Lukijat

tiistai 2. heinäkuuta 2013

NAMI, NAMI !!!

Isäntä poimi aamupäivällä mansikat. Mä ne päivällä perkasin.
Vähän väliä kuului: Olis se kyllä hyvää saada mansikkakakkua.....olis se hyvää... hyväää !!!!

Mä yllätin ton kultani, ja sanoin: okei mä teen pohjan hae sä kerman kaupasta.

Siitä paikasta molemmat teki omat tehtävänsä. Mä muuten inhoan pohjan tekoa, mutta kaupan pohjista en tykkää. Jotenka ei kuin oma pohja kelpaa vain.

Illalla sain kakun valmiiksi. Kulta lähti pyöräilee ja mä väsäilin joitakin kotihommia.
Oli muuten jo nälkäkin, kun kello oli 19 enkä ollut syönyt mitään, no aamupuuro vain!!!

Mä keitin kahvit ittelleni, ja söin kunnon palan kakusta, leipää lisäksi.

Kävi yks kaveri piipahtamassa niin hänkin sai maistaa uutta kakkua.

Kulta tuli pyörälenkiltä, mä käskin syödä kakkua, kun sitä viimeinkin oli !!!

Unohdin ottaa kuvan kakusta kokonaisena, jotenka tästä kakusta on pala jo pois.
Mutta nauttikaa ja miettikää miltä maistuis suussasi :) :) ??

Vanha, vanha kuva, löysin sen koneelta. Muistoja, kun pojat oli pieniä, mahtu kolme näin nukkumaan vaunussa. Hyvin meni reissu ja hauskaa oli ja läheisyys ihanaa :) :)

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi !