Lukijat

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

PROJEKTIA JATKETAAN !

Tämä päivä on mennyt siivotessa.
Innostuin käymään läpi vaatteitani, jotka ovat olleet yläkerran köffissä jemmassa.

Nimittäin mulla on ollut jonkin aikaa kestävä projekti menneillä Olen ollut laihiksella. Olen säästänyt
vanhat vaatteet varmuudenvuoksi :) :) !!!

En ole tohtinut niitä hävittää, koska suuri epäilykseni itseeni on ollut suuri.

Nyt vaatteet ovat olleet yli vuoden käyttämäti, ja uudet paljon pienemmät ovat olleet käytössäni reilu vuoden. Taidampa luottaa itseeni, yritän pysyä tässä painossa.

Senttejä on kadonnut reilusti vyötärö-lantio ympäriltä. Niistä otin mitat ennenkuin ryhdyin urakkaani.

Ruokavalion sekä liikunnan ja jumpan avulla olen saanut tulokseksi sen mikä nyt on näkyvillä.

Helposti lihoavana pitää itsensä "kylmänä" kaikille leipomuksille. En pahemmin ole karkin syöjä, mutta leipomukset,,,,,aaaaaaaah ne maistuvat liiankin hyvin.

Vein kirppikselle kolme säkillistä vaatteita, valkkasin tietenkin parhaat sinne. Joitakin olen heittänyt suoraan roskiin.

Talvitakkeja on muutama täällä kotona, mutta vien ne sitten ensi syksynä kirppikselle.

Siellä ei ole kovin paljon säilytystilaa, jotenka pidän täällä kotona ne.

Vien paikalliseen Lähetystori-kirppuun.

Toivon että voisin pitää itseni kurissa !!!

2 kommenttia:

  1. Hienoa:) Painonpudotus on tosi vaikeaa. Tai itselleni on ainakin vaikeaa olla sortumatta aah,suklaaseen...Tsemppiä edelleen!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä painonpudotukseen.. minäkin aina yritän, mutta huonoin tuloksin:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !