Lukijat

maanantai 18. toukokuuta 2020

MUKAVIA PÄIVIÄ.





Sitä ollaan nyt oltu reilu pari kuukautta ns. karanteenissa.

Toki olemme käyneet kaupassa, apteekissa ja minä parturissa.


Fyssarikin on tilattu, ja ajattelin soittaa sairaalaan, jospa menis näyttämään oikeaa lonkkaani.

Kun kävely on aika paljon huonontunut sitten viime käynnistä.

Sais edes ton lekurin vähän edistymään, siis huolivatko mun leikkausjonoon.



Aika on mulla mennyt tosi hyvin, ei ole pitkäksi ehtinyt tulemaan.

Kolme koneellista oon pessyt pyykkiä, viimeinen menossa, nyt tänä päivänä.
Pyyhkeet ym. jotka laitan sitten kuivuriin, tulee niin pehmoiseksi.



Leivoin taas pari leikekakkua, voikakkuja, mutta lisäksi laitoin nyt taateleita, kun kaupassa
niitä oli.









Sain taas monta palaa pakkaseen.

Nuorin poika vaimonsa kanssa ovat tulossa helatorstaina meille. Pitää vissiin viimeinkin
vaihtaa talvirenkaat kesärenkaiksi. 😆😊




Kortteja olen taas tekaissut. Ei aina meinaa oikein järki olla mukana.
Eipä ne taidotkaan ole vielä kunnossa.
Tää on sellaista ettei ne koskaan valmiiksi tule, kuten teillä jotka harrastatte puutarhaa.


Tätä korttia kokeilin tehdä, näin suurinpiirtein tän näköisen artinsivun Youtubessa.






Pohjan tein, pöydälle akryylimaalia+vettä ja sitten kastoin paperin siihen.
Rippailin sitä muutaman kerran,
Liimasin sen korttipohjaan.








Leimat leimasin musta distress inkillä, ja leikkasin ne pois.
Reunoille vähäsen mustaa väriä.

Tällä kertaa en värittänyt näitä kuvia ollenkaan.



Seuraavaksi kokeilu jatkui.






Pohjan tein samalla tapaa. Toi musta on leimajälki.

Kiekurat leikkasin stanssilla ja laitoin kohojauhetta niihin.

Kukat ovat valmiita. Mä en ole ollenkaan hyvä tässä asettelussa, ei muuta kuin oppimaan lisää.


Lähikuvia kortista:







Tässä näkyy ton kiekuran kiiltävyyttä.
Toi pohjapaperi/kartonki ei ollut parasta, oli vähäsen tollasta röpöliäisyyttä.
Mutta sainpa tänkin lehtiön kuluttaa loppuun asti.

Että näillä eväillä mennään kohti kesää, no tulispa nyt edes kevät. !!
Lunta satelee vähän väliä, tosin aurinko myös paistelee, muttei lämmitä kuin ikkunan
taa sisälle, hyvä niin.






Poika sai merestä yli 5 kg hauen, aika vonkales.











Tässä mun äitienpäiväkukat, kukaan ei arvaa mikä mun väri on ????

8 kommenttia:

  1. Hei eipä se puutarhakaan koskaan valmiiksi tulee, mikä on ihan kivaa. Riittää tekemistä.

    VastaaPoista
  2. Hyvä kun muistutit noista kesärenkaista. Talvirenkaat on nimittäin meilläkin vielä alla. Eikä suotta... :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtenä aamuna meillä oli tosi paljon lunta. Joka lähti aikaisin matkaan, niin talvirenkaita tarvittiin.

      Poista
  3. No oho minkä vonkaleen teidän poika on napannut!
    Minusta sinä teet aina kauniita kortteja ja ihania ovat taas nämä uudetkin.
    Kaunista maanantaita sinulle Tuija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hyvää alkavaa viikkoa. Toivottavasti ilmat vähän lämpenis.

      Poista
  4. Ihana kortti! Wau!
    Minä en ole ulos mennyt. Liian vaarallista minulle. Kohta saan maskin ja sitten voisin pihalle lähteäkin. Odotan syksyyn että menen lääkäriin. Jos vaikka tuo virus kuolisi siiheksi. Myös polvet vaurioituneet ja kasvain löytyi. Onneksi hyvänlaatuinen.

    VastaaPoista
  5. Oih miten mureaa kakkua, mun kuivakakut ei onnistu koskaan!!
    Upeat kortit, piti ihan zoomaillen tutkia kaikkia yksityiskohtia - hienosti suunniteltu/tehty!! Ja wow mikä hauenvonkale, tuota on saanut jo hauisvoimin kiskoa ylös!! Heleää helatorstain viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !