Lukijat

keskiviikko 27. toukokuuta 2020

KORKATTU ON.





Nyt korkkasin uuden artjournal-kirjan.

Olen miettinyt mistä alkaisin, siis aihetta ja millä väreillä ??


Päätin tehdä pohjan Distress Inkeillä.

Laitoin kolmea väriä, leimailin kuvioita, koristelin kukilla ja perhosilla ja muilla
tilpehööreillä.
Pari tekstiä, reunat leimailin kaikki kuvat olen myös leimannut.
Mulla ei ole yhtään piirustuslahjaa, jotenka nuo leimat ovat minulle suuri apu.








Tässä myöskin lähikuvia lehdestä.







Tämä kukkaistytön kohdalla oli yksi kuva, jonka minä onneton pilasin, lisäämällä
naiskuvaan silmät !!! Ihan typerän näköinen.

Mietin milläs piilottaisin, ja onneksi tollanen ns. puolikas kasvoinen nainen
oli leimattu valmiiksi.
Tuli ahaa elämys, tein sille kukista hiukset, timantteja vähäsen mukaan.






Tälle naiselle vähäsen väriä poskiin elikkä meikkasin sitä.






Perhoset leimasin, maalasin väriä, ja leikkasin ne saksilla.


Se on siinä eka arttisivu uudella kirjalla.









Kevätiloa teille kukkien sekä Rufuksen myötä.
Nautitaan keväisestä ja aurinkoisesta ilmasta.

8 kommenttia:

  1. Tulipa hieno ensimmäinen sivu, upeat värit!
    Ihanaa iltaa sinulle Tuija ja rapsutuksia Rufukselle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi,jäi vähän pitkäksi tää vastaaminen. On ollut menoa yhtä sun toista.Hyvää alkavaa kesäkuuta sinulle.

      Poista
  2. Hienolta näyttää nuo uudet Art journal sivusi, mukavaa ajanvietettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kovasti tästä jutusta. Nyt vain on mennyt muissa hommissa tää aika.

      Poista
  3. Hieno aloitus.
    Vähän jännitin, että mitä korkkasit :)
    Kiitos, kevätiloa myös teille ja Rufukselle!

    VastaaPoista
  4. Hienosti korkattu ja siitä se sitten lähtee. Rufus on ihana ❤

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !