Lukijat

lauantai 17. maaliskuuta 2018

VASTASIN HAASTEESEEN VÄHÄN ERILAILLA !






Sain OLI AIKA-TITTA http://oliaika.blogspot.fi/2018/03/mika-huhtikuussa-koskettaa-sielua.htmlhttp://oliaika.blogspot.fi/2018/03/mika-huhtikuussa-koskettaa-sielua.html

haasteen  kirjoittaa huhtikuusta.

Olen tehnyt jo sen aiemmin, ajattelin tehdä pikkuisen erilailla
tän haasteen.

Minulla ei ole mitään siementen ostoa näin keväällä,
kun en niitä esikasvata, enkä laita mitään jurttimaata.

Sen touhun olen ajat sitten luovuttanut isännälle.

Kesäkukkia ostan ja ne olen vielä pystynyt hoitamaan ja
jopa itse istuttamaan.

Kiitos kuitenkin tosi paljon Oli Aika-Titta haasteestasi.
Sinä oletkin oikein huhtikuun ihminen.
Kaikkea ihanaa olet väsäillyt.
Perhoset, lintu ym oli mahtavia.

Minun käteni ei pysty mitään risutöitä tekemään.
Mutta ihailen toisten blogeissa niitä ym. kädentaitoja.

Olen ajatellut opetella kollaasien tekoa, valokuvista.

Aikoinaan osasin, sitten se ohjelma hävisi mun koneesta
bittiavaruuteen................se siitä !!!!!


Haeskelin googlen kautta kollaasien teko-ohjeita.

Picassasta löysin. No tietenkin takkuilin senkin kanssa.

Jossakin omat kuva-albumista en saanut avattua yhtäkään 
kuvaa, pläääääh !!!!

Laitoin koko härvelin kiinni.................auki.............isäntä avuksi.
No eihän sen pää käynyt yhtään siis ymmärryksen puolesta.
Sehän on räkää täynnä, tuossa ryskännyt ja yskännyt !!!!!!!

Paras on ettei tuu liiaan lähelle !! Pysyköön räkätautinsa kanssa
kaukana.

Tässä minun tän päivän opettelut.
Arvaatkaa vaan..............osaanko ensi kerralla.
EN TOTISESTI OSAA.

Yritin kirjoittaa joitakin ohjeita ylös, en tiedä onko niistä
apua seuraavalla kerralla.


No nyt niihin tuloksiin:







                                        KESÄKUVIA. 








                                                  SYYSKUVIA








                                           TALVIKUVIA








                                   FLORIDASSA SAFARILLA




               
 
                                   VIIMEISENÄ LASIESINEITÄ.




Joka haluaa tehdä/jatkaa  Huhtikuun tärkeät kevään merkit -haasteen 

 olkaa hyvät ja jatkakaa.

Sinä joka haluat tehdä vaikka kollaasin jostakin aiheesta,
ole hyvä ja ota tää haaste vastaan.

Näin on mennyt mukavasti lauantaipäivä.

Kummankohan otan esille, sukkakutimen, vai Sana_pala pelin
kännystä.
Olen vähän jäänyt koukkuun siihen !!!

Onko teistä kukaan yrittänyt muutamasta kirjaimesta muodostaa
sanoja, joita kone huolii ??
Ei muuten ole kovin helppo, varsinkaan kun olen jo kentässä 270.
Yksi apu kirjain maksaa 120 pistettä. Olen nuuka käyttämään,
jemmassa on vain 980 pistettä.

Hyvää lauantai-iltaa teille kaikille. 

8 kommenttia:

  1. Hienot kollaasit kauniista kuvistasi & mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Kauniit valokuvat ja nuo kesäiset kuvat erityisesti.Meillä on lunta niin paljon,että sulaakohan edes juhannukseksi..

    VastaaPoista
  3. Oi, kauniit kuvakollaasit teit! Näistä saisi muuten upeat kortitkin. Neliönmalliset kortit ovat todella kivat.

    Kyllä tässä olen itse todella tarvinnut näitä huhtikuun haasteita, sillä kylmää on piisannut niin, että meinaa usko välillä loppua. Pitää vaan hieraista silmiään ja katsoa kalenterista. Totta. Aivan kohta on huhtikuu!

    VastaaPoista
  4. Tos upeat kollaasit syntyikin. Nyt jo tiedätkin kumpaan tartuit kutimeen vai sanapeliin. Tiedän, miltä tunttu olla liikerajoitteinen. Minulle on istuminen hankalaa, kun teloin häntäluun kaatuessa hiihtoreissulla, siksi etupäässä lueskelen jumppapallon päällä vatsallani rötköttäen. Ihanaa sunnuntaita Tuija!

    VastaaPoista
  5. Hienot kuvakollaasit teit . Kiva niitä oli katsella .

    VastaaPoista
  6. Onnistuhan ne kollaasit, kauniita tuli. Aina näiden ohjelmien kanssa saa värkätä. Ei muuta kun rohkeasti kokeilemaan vaan, ei niitä muuta opi ja sitten pitää käyttää säännöllisesti, etteivät unohdu.

    VastaaPoista
  7. Hienot kollaasit sait tehtyä.

    Huhtikuu on hienoa aikaa ja minulla on silloin syntymäpäiväkin. Saatanpa tarttua haasteeseen, katsotaan.

    Oikein hyvää pääsiäisen odotusta sinulle <3

    VastaaPoista
  8. Hienot kollaasit :) Minä sitä sanapeliä joskus aikani kuluksi ratkon ja ihan hauskaa, vaikka välillä vähän haasteellista.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !