Lukijat

sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

MITÄ SITÄ PÄÄHÄNSÄ LYKKÄÄ !!!

Mä olen jo useamman vuoden käynyt meidän kylän omassa Ekokampaamossa.

Kyllä on hiukseni paksuuntuneet tosi paljon ja ovat niin hyvänkuntoiset.

Permanenttikin tehdään hiusystävällisellä aineella ja silti tulee hyvä permis.

Ens viikolla menen parturiin, vähän klipsitään noita hiuskärkiä ja taas menee hiukset hyvin kikkuralle.

Samalla otetaan kasviväri päähän, laitetaan ne (tulevat) harmaat piiloon :) :)

Olen käyttänyt myös pesuun heidän tuotteitaan sekä hoitoainetta ja vähän laitan silloin tällöin hiussuihketta.
Tekee hyvää näin kesällä, kun hiukset on auringossa.

En vois enään ajatellakaan muuta konstia värjätä hiuksiani kuin noi kasvivärit.

Se on kiva juttu kun ottavat täällä meidän "keskustassa" myös kolmenapäivänä vastaan.

Ettei tartte 30 kmx2 ajella tonne isompaan keskustaan.

Mutta hyvissä ajoissa on tilattava aika, nytkin mulla on jo elokuuhun asti ajat.

Ens kerralla katotaan syyskuu, onko se leikkaus+väri vai permis ??

Näitä shamppoita ja hoitoaineita  oon käyttänyt



Deodorantit myös ostan heiltä, nämä on yleensä ne merkit mitä käytän.

Näissä on mieto tuoksu, jotenka hajuvesi sopii hyvin näiden kanssa, ei peitä tai mee tuoksut sekaisin.



Nämä ovat myöskin mun suosikit, muotoilusuihke sekä kasvovoide, joka Aloe Veera pohjainen, sitä en ole ostanut tuolta Ekokampaamosta, vaan edustajalta suoraan. Käy myös käsivoiteena ja on kiva mieto tuoksu.

Minusta saa vähäsen tuoksua olla, ton migreenin takia en siedä kovin voimakasta.




Laitan tänne kuvaa koruista jotka käytin asuni kanssa noissa YO juhlissa.

Helmet ovat lasia, melko painavat !

Lila väri antoi tuohon luonnonvalkoiseen asuun vähän väriä.

oho lyyra on väärinpäin, juhlissa oikein päin :) :) korvikset ja rannekorut.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi !