Lukijat

torstai 29. elokuuta 2013

LENKKEILTY, SIIVOILTU JA KÄYTY HAMPULÄÄKÄRISSÄ.

Viime sunnuntaina teimme kunnon pyörälenkin, 22 km. Rufus oli isännän pyörän etukopassa ja mettätiellä se sai juosta niin lujaa kuin jaksoi, ja kyllä se menikin !!!!
Oli meillä oikein kaffit joukossa, jotenka se meni retkestä samalla.

kaffitauko

Kaksi urhoollista naista !!

No oli siellä kaksi urhoollista miestäkin !!!

Pari hirvikärpästä oli heti meitä vastassa. Seuraavan päivänkin luulin että mun päässäni on hirvitys, kun miehet löysivät kaksi. Onneksi menin pian parturiin, niin eikö hirvitys olis lähtenyt käpälämäkeen, kun tukka sai mönjät !!!
Hiukset saivat uuden syvemmän sävyn, ja vähän kuivia otettiin pois. Kyllä taas kelpaa, kuuden viikon päästä taas pääsee uusintaan !!!

Hampulääkärissäkin oon hypännyt tuon tuosta. Mulle tehdään uusi purentakisko, tää on kolmas.
Mä kun vissiin pureskelen hampaitani yhteen, kun lohkeavat tai paikasta lähtee pala.
Mutta ei se niin helppoa ole, ton kiskon tekeminen, hampaat kun on sinne sun tänne vinksin tai ainakin heikunkeikun !!!
Ei muuta kun teelmäs lähetettiin uudelleen teknikolle, jospa maanantai tois mulle sopivamman.
Aina ton kiskon kanssa on ollut sellaista säätämistä, kun esim. hammasta on paikattu. Sen pitää aina uudelleen sovittaa ja yleensä hioa jostakin kohtaa.

Näin nämä arkipäivät ovat menneet ja viikonloppu alkamassa. Kaiken lisäksi elokuu vaihtuu syyskuuksi.
Kyllä vaan on ollut niin ihania kesäilmoja!!! Vaikkakin syyskaste on nurmikolla illalla ajoissa ja aamulla kauan !
Nautitaan vielä jonkin aikaa kesästä, syysilmat tulevat kun ne on tullakseen.

Aika se menee ja jättää jälkensä............
Puuveneeseenkin ja pian se on lahonnut.!!!!

1 kommentti:

  1. Muutaman hirvikärpäsen olen bongannut, kun sienien perässä raahustan. Kilometrimäärät on vaatimattomia teidän lenkkien rinnalla, mutta hiki tulee tuollakin.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !