Lukijat

lauantai 13. lokakuuta 2012

SÖÖR MIGREN VIERAILULLA.

Sitä se tiesi toi eilinen huhkiminen. Liika on aina liikaa ??!!
Viime yönä heräsin, kun joku kolkutti......mun silmäkulmassa...........kukahan siellä, vanha tuttavani
Söör Migren ! Kiitos taas kerran vierailustasi.
Koko yön olin puolihorroksissa, jotenkin olin niin väsynyt etten oikein tajunnut missä mennään??
Enkä siis ottanut täsmä lääkettäni.
Aamu valkeni, päässäni jyskytti ja koputteli itse Sööri :=( !

Nousin ylös hivuttamalla, kun ajattelin ettei vain tarttis mennä oksentamaan.
Keitin jopa aamupuuroni ja sain sen syötyä, ja vielä omaa kahviani.
Jotenkin tuntui että helppas, mutta menin kuitenkin pitkäkseni sänkyyn.

Jonkin ajan kuluttua, venyttelin rauhallisia liikkeitä tehden. Kovin pomppivia ei voinut ajatellakaan.
Iltapäivällä alkoi helppottamaan, nyt kävin jopa illalla saunassa.

Jaksoin jopa tehdä pari joulukorttia :=) !! jeees hyvä minä.



Tämän alimmaisen tein meidän perheen uudelle tulokkaalle. Poika vauva syntyi 11.10-12.
Voi miten me ollaan onnellisia, nyt saamme olla kahden tytön ja kahden pojan isovanhempia. 
Ehkä ensi viikon alussa menemme uutta pienokaista katsomaan, sekä hänen iso-siskoaan, puhumattakaan onnellisista vanhemmista.
Kuvia mulle on lähetetty, voi kuinka suloinen vauveli on!!!
Vanhemman pojan poika syntyi 1.6 ja keskimmäisen pojan poika 11.10. Kyllä nyt varmasti on iso ero tuossa koossa....mutta jonkin ajan kuluttua ei huomaa mitään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !