Lukijat

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

JÄLLEEN JOULUKORTTI TALKOITA.

Niin on tämä sunnuntaikin mennyt mukavasti. Joulukortteja taasen olen väsäillyt.
Päiväkahvit ovat vielä juomati. Pian kyllä vois laittaa tippumaan kahvin !
Ettei tulis iltakahviksi ne, ja sitten sitä ei voi juoda, kun menee yöunet :=( !!

Laittelen joulukorteistani kuvia jälleen, toivottavasti jaksatte katsella yhä uudelleen ja uudelleen niitä.

Pöydät ovat kyllä niin täynnä tavaraa, mutta en viitsi laittaa mitään vielä takaisin odottamaan ensi vuotta.
Kun kuitenkin tarvitsen niitä, ja mitä siitä on hyötyä edestakaisin niitä laitella laatikkoon ja laatikoista pois.

Mielelläni lopettaisin jo koko joulukortti talkoot, mutta pitää ne kuitenkin tehdä !!
Tuleepa sitten, luultavasti, hm hm ... kaikki yhdellä kertaa valmiiksi. Ei siis yhdellä kertaa vaan useammassa jaksossa.

Rufuskin kävi äsken sukkanytyn kanssa mua katsomassa. Raapi etukäpälillään, että rupeappas emäntä jo leikkimään mun kanssa :=) !!!!!!























2 kommenttia:

  1. Vaytsi oletpa ollut ahkerana...joulukortteja on oikein vino pino valmiina. Kiva kun kommentoit blogiini. Kävin katsomassa Kreetan kuvianne, tosi paljon kivoja kuvia.Olin mieheni kanssa 2010 syyskuussa Kreetan Plataniaksessa ja kiva paikka sekin.

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä ainakin tykkään katsella sun valloittavan ihania jolukorttejasi vaikka miten! Ihana toi Rufuskin:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !