Lukijat

perjantai 20. marraskuuta 2020

LISÄÄ TEHTY JOULUKORTTEJA.

 



Joulukortteja on pitänyt jälleen näpertää.


Olen osallistunut kahteen joulukalenteri haasteeseen facessa AAVH:n ryhmässä.

Jotenka nyt pian mulla on kaksi ihan oikeata joulukalenteria, en muista koska on ollut.

Olen myös osallistunut sample - washteippien kiertokuoreen, samoin tarrakiertoon, joka jo olikin

minulla ja minä laiton jo eteenpäin.

Salainen ystäväkirjeeseen, marraskuun korttimateriaali vaihtoon.

Aika moneen olen osallistunut, ja saanutkin jo kotiin vastapuolen kirjeen.

Nämä meidän kirjeet ovat habbymaili-kuorija. Niihin laitetaan askartelumateriaaleja, laidasta laitaan.

Roskia ja silppuja ei saa laittaa.


Järjestin myös viikon kestävän arvonnan, alakuvassa materiaalit jotka laitoin voitoksi.

Yli 80 henkilöä osallistui. Arpa ei maksanut mitään, yksi arpa per henkilö.

Voittaja on jo löytynyt.





Tässä vielä muutama joulukortti valmiina.











Näin tämä marraskuu on jo pitkälle mennyt

Kynttilöitä olen sytytellyt, ulos on myös viritetty valoja.

Kyllä nyt onkin tosi pimeetä, nyt niitä valoja tarvitaan.

9 kommenttia:

  1. Upeita kortteja!💖

    https://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jasmin. Käynpä vierailulla blogissasi, jos pääsen tuosta linkistä sisään.

      Poista
  2. Sinun joulukorttisi ovat niin hienoja. Vastaanottajat ovat onnellisia tuollaisia saadessaan.

    VastaaPoista
  3. En voi muuta kuin ihailla aktiivisuuttasi. Mahtavaa Tuija :)
    Upeita kortteja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsti, en mä aina kovin aktiivinen ole. Sukkakutimet ovat olleet jäässä.

      Poista
  4. Kyllä on hienoja, kauniita kortteja!

    VastaaPoista
  5. Ihania kortteja <3 Mukavaa marraskuuta <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !