Lukijat

keskiviikko 13. maaliskuuta 2019

KYLLÄ MÄ KYÖLÄÄSIN JA KOVASTI.






UNTAko tää on ???


Hoidin pientä vauvaa,,,,,,,,,,,,,,,

Lähdin kävelylle vaavin kanssa....................ja tietenkin sen vauvan piti
päästä vaippaansa sen suuremman asian.


Mietin mitenkä mä pärjään ja saan vaipan otettua siististi pois.

Ei ollut mitään hoitopöytää mukana.

Mietin ja mietin.....................otin housut pois vauvalta, ja totesin

...........................HUH HUH onpa aika läjät ilmaantunut.

P- - - - A oli pitkin vatsaa, sekä takana pitkin selkää.

Se tavara pursui oikein kunnolla pois !!!


Mietin jospa saisin vaipan vedettyä suht siististi pois.

Mutta siinä vaiheessa mua alkoi oksettaa.

Mä kyöläsin ja kyöläsin, aina kun katsoin vaippaa,
taas tuli kyöläsy, ja tyhjää vain suusta tuli, mutta silmät oli aivan sumeet ja vetiset.


SILLOIN HERÄSIN.................onko tää paha olo totta.
Kyöläänkö ihan oikeasti.....................en tosiaan oikein tiennyt onko tää unta
vai onko hereillä ?????

Sit mä tajusin mulla on  MIGREENI ja teki pahaa !!

Arvaatte vain kuinka olin ihan sekaisin, kello 5.00 asti olen ollut hereillä,
uni hävisi taas jonnekin.

Kun nukahdan 15 minuuteksi, iskee Söör Migreeni taas kimppuuni.

Pitkälle aamupäivään olin ihan aut ....pihalla koko elämästä.


P.s.  Muuten toi vauva jota hoidin on jo pitkälti yli kolmenkymmenen !!!



6 kommenttia:

  1. Voi kurjuuksien kurjuus, tuo sinun migreeni.
    Unet voivat joskus olla hyvinkin todentuntuisia. Tällä kertaa en ihmettele, että sinua unessa oksetti.
    Teillä on hauska murre. Blogiasi lukiessani, opin aina uusia hauskoja sanoja.
    Pikaista paranemista ja migreenitöntä loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi nyt ei ole migreeni päällä.
      Hyvää viikonloppua myös sinulle !

      Poista
  2. Ihan paskamaista tuo unesi ja migreeni, mutta tykkään tuosta murteesta. Eroaa paljon Rauman giälest. Kuten edellisessäkin kommentissa mainittiin, niin hauska oppia uusia ilmaisuja asioille, kuten nyt tämä kyölääminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itse syntynyt Porissa, siellä ei oo niin lyhkästä murretta kuin Raumalla.

      Poista
  3. Tuo kyölääminen mulle ihan uusi sana! Mutta parempaa oloa sulle toivon <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !