Lukijat

lauantai 16. huhtikuuta 2016

OLEN MINÄ JOSKUS TÄLLAISIAKIN TEHNYT !!!

Katselin seinälläni joskus tekemiäni pikku ryijyjä.

Tilasin pohjat ja langat netistä, ja koukulla tein.

Tein kolmelle pojalle omat, mutta eihän ne kelvanneet enään heille, kun muuttivat omaan kotiinsa.
Minulla nuo ovat seinällä.
Muistan että tuo yksi pohja+langat maksoi 300 markkaa/kpl. ettei mitään halpaa huvia ollut.

Jos noitten poikien ryijyt pitäisi viedä kirpparille, ei niistä kovin paljon voisi pyytää ???

Nykyään kun katselen käsitöiden hintoja ne ovat päätähuimaavia, mutta kirpparilla eivät maksa yhtikäs mitään :( :(

Kuvasin omani jotka on seinällä sekä yhden tuolta yläkerrasta, kaksi on pakattu jonnekin laatikkoon joita en löytänyt !!!

Nämä kaksi on seinälläni.


Tämä oli tuolla yläkerrassa.
Kyllä mulla ja nuorilla on aivan eri maku, mä tykkään näistä ja arvostan, kun tiedän että joka lanka on yksitellen laitettu/solmittu tuohon.Sanoin nuorimmaiselle että mitä nuo pohjat maksoi, hän aivan kauhisteli hintaa, siis se oli vielä markka aikaa !!!
Jos myisin niin en kyllä tiedä mitä pitäis veloittaa että tulis työlle edes jonkunmoinen palkka ??!!
No nuo ovat toistaiseksi seinällä , hyvä niin !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !