Lukijat

maanantai 25. maaliskuuta 2013

MAANANTAI PÄIVÄN KUULUMISET.

Ensiksi eiliseen päivään.
Oltiin isännän ja Rufuksen kanssa lenkillä. Meidän tiellä alkoi olla paikkapaikoin jo näkyvissä hiekka.

Näyttää selvästi olevan kevään merkkejä ilmassa. Vaikkakin kylmä jäämeren viima otti korviin, vaikka oli korvaläpät+pipo niin vedin vielä hupunkin päähäni.

Jossakin kohtaa taas aurinko paistoi ja lämmitti, niin että tuli oikein hiki !

Käytiin meidän Kyröllä kattomassa lehtikuusi+koivumetsää, kuinka ne olivat kasvaneet??

Mentiin moottorikelkalla, mä ajoin paremman reitin, ja isäntä sitten varsinaisesti siellä mettäs.

Voi kun otti selkään kipeetä, kun piti vääntää ja kääntää itteänsä aina tietysti väärään suuntaan.
Olis pitänyt jäkyttää eri suuntaan kun kelkka!! No mitä tosta seuras, mähän tipahdin melkein eka käännöksessä lumeen !!!!

No ei se mitään, jossakin mutkassa me mentiin molemmat sinne pehmoiseen lumeen.
Kyllä mua naurutti, olis pitänyt vaan olla kuvaaja paikalla, video sellainen....kun me molemmat oltiin puolikroppaa lumen alla. :) :) :) !!!!!

Mä innostuin vielä tekemään muutaman lapsille tarkoitetun kortin, kun ne oli kaikki loppu.


Yksi kortti jäi kuvaamati, mä laitoin sen jo postiin !

Tänään innostuin siivoamaan meen kuistia oikein kunnolla. Sen yhteydessä on isännän työhuone. Pöytä oli lastattu kuin Amerikkaan lähdössä. Mä yritin raivata tavaroita ja laittaa niitä läjään kaappiin. Kait se ne sieltä löytää. Mitään en tohtinut heittää roskiin. Kun ei tiedä mitkä pahvinpalassa olevat kuvat ovatkin tärkeitä.
Ne ovat vähän niinkuin ennenvanhaan talonpiirustukset tupakka-askin kannessa :) :) ???

Tietysti piti koko huusholli imuroira. Tää mun työhuone jäi vielä imuroimati, mä kun olen täällä järjestellyt tavaroita, ja myynyt ylimääräisiä leimoja ym. kirppiksellä. Nyt olis toi valkoinen hyllykkö ihan tyhjä.
Vein jo valmiiksi hyllyt pihalle, mutta tota koko rakkinetta en jaksa yksin kantaa, kukahan tulis avuksi :) ?

Nyt mä meinaan pian mennä kattomaan Uutta päivää, samalla lepuutan selkääni. Se jo odottaa parempaa tuolia ja tukea,  siis mun selkäni !!!!!

Jotenka hyvää alkavaa viikkoa jokaiselle ! (Mä olin kyllä jossakin vaiheessa jo torstai päivässä :) ! )

1 kommentti:

  1. Oi, olet oikea energiapakkaus...
    kukahan tänne tulisi tekemään
    "järjestyksen"...
    tähän hallittuun kaaokseen.

    Aivan ihania kortteja olet myös loihtinut kaiken muun touhun ohessa!!
    Ihanat sävyt kertakaikkiaan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !