Lukijat

perjantai 24. elokuuta 2012

FYSIKAALISESSA SEKÄ MUILLA ASIOILLA.

Kävin päivällä fysikaalisessa.
Mua teipattiin kuten Olympialaisissa näytti olevan monella urheilijalla.
Tosin en oo oikein varma mihinkä ton pitäisi auttaa, kenties kipuun :=) :=)
Samalla kävin lähetyskirppiksellä, löysin yhden hyvän pitkähihasen puseron. Kohta taas on kylmemmät ilmat ja noita puseroita alkaa tarvitsemaan.
Mehut ovat kaikki pakkasessa, ja saa vähäsen huohahtaa.
Lähdemme huomenna katsomaan lastenlapsiamme, sekä näyttämään pikku Rufusta heille.
Toinen tytöistä onkin jo tutustunut koiruliin.
Vanhimman tytön luokse menemme ensin, sinne on tuotu kanoja ja ne ovat jopa munineet jo, vautsi.
Isäntä meinaa ajaa traktorin pois ja minä tulen autolla ja peräkärryn kyydissä äes.
Onnistuukohan multa ton kärryn kanssa ajaminen ???
En muuten ole sitä tehnyt aiemmin. Kauan on pitänyt elää ennenkuin on tämä asia tullut vastaan.
Nyt pitäisi mennä syömään, kun nälkä kurnii vatsaa.

2 kommenttia:

  1. Kyllä se peräkärryn kuskaus helpolla onnistuu,jos ei tarvi peruuttaa,niin eteenpäin vaan saa ajaa! Minä olen kerran pakettiautolla tuonut peräkärryillä huvimajan elementit Kauhajoelta asti!! Joo,mua pelotti se vaappuva kuorma,vaikka kuinka oli sidottu. Isäntä kyllä istui vieressä,mutta mä olin ratissa,kun meillä oli ylikuormaa kaiketi ja jos miliisit tulee,niin mulla on paljon pienemmät tulot. Tohdin vaan tälläisenkin tääällä kertoa,kun siitä on jo niin kauan:)

    VastaaPoista
  2. toivotaan, että se teippaus auttaa. Olympialaisissa olikin joillakin tosi kovastikin teipattu. Huh huh.
    Tsemppiä kärryn kanssa ajamiseen. Hyvin se menee! Luotat vaan itseesi. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !