Lukijat

tiistai 16. kesäkuuta 2020

MEREN RANNALLA.

 



Lauantaina oltiin meren rannalla lastenlasten kanssa.

Minä ja miniäni sekä lapset.

No en minä sinne uimaan mennyt, lähinnä halusin katsella lasten riemua.



Miniäni otti minua varten istuimen, olipa siinä kerrassaan hyvä istua ja vielä oli
sopivasti puun alla varjoa.






Rannalla oli aika paljon isoja kiviä, onneksi oli laituri, eikä vesi ollut kovin syvää.
Uskalsi päästää pienemmätkin veteen.






Nuo ovat sisaruksia joilla on märkäpuku. Keskimmäinen on heidän serkku.
Elikkä minun vanhemman pojan poika, sisarukset ovat mun keskimmäisen pojan lapset.



Meidän kakkosella oli viikonloppuna muualle meno.






Kylmä tuli pojille, että piti lämmitellä auringossa kivellä istuen.







Mukava oli myös leikkiä rannalla.



Pojat ovat poikia............pitihän tehdä pommejä veteen.






Kyllä oli mukava päivä, ainakin lapsilla ja meillä naisilla.
Miehet istuttivat puita koko päivän !!!!




6 kommenttia:

  1. Voi miten ihaan päivä teillä oli.

    VastaaPoista
  2. Teidän päivä on ollut kadehdittavan ihana päivä.
    Lapset näyttävät nauttivan täysillä.
    Huomaavainen miniä sinulla.
    Oikein ihanaa juhannusviikkoa Tuija!

    VastaaPoista
  3. Ihana rantapäivä teillä on ollut! Pojat on poikia vaikka mitä tekisi ja hitsin hyvä niin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä Outi kanssasi, hyvä että pojat saavat tehdä omia juttujaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi !