Lukijat

maanantai 30. maaliskuuta 2020

ONKO AIKA PITKÄÄ ???





Tuota kyselen teiltä: onko aika tullut pitkäksi ?

Kuinka moni teistä on normaalisti töissä, onko työ etätyötä ?

Harmittaako teitä, kun ei voi matkustella ?

Jos olette karanteenissa kotona, mitä olette tehneet, siis jotakin extraa jota ei olis tehnyt normaalisti ?


Minäpä vastailen teille ensin: Aika ei ole tullut pitkäksi, päivissä ei tahdo pysyä seijarilla,
kun tuntuu että aina olis viikonloppu.

Lääkerosettini takia pysyn jotenkin päivissä, mutta jos sen täytän, niin aamulla pitääkin sitten
miettiä: onko perjantai, torstai, maanantai ???

Päivän lehti tulee meille diginä, siitä näkee päivän hyvin, mutta linjan on ensin aukaistava.

Kuten teistä ............melkein kaikki............luulisin tietävän, että olen eläkeläinen, eikä näin
ole etätyötäkään.

Mitään suunnitelmaa matkan suhteen ei ollut kuin Pyhätunturin reissu.
No sekin peruuntui, kun juuri silloin tuli hallitukselta kielto tai suositus, ettei matkustettaisi
Lappiin.

Olisimme siellä juuri nyt, mutta tuon peruuntuminen ei mua harmittanut, turvallisempi
on olla tällä hetkellä kotona, ja parempien hoitojen lähellä.

Eikä kuormita täten pohjoisen hoitopiiriä.


Täällä kotona olen ollut hyvin tiiviisti, kaupassa käyty n. 1,5  välein.
Apteekissa piti käydä useammin, onneksi ei sielläkään edes kerran viikossa.

Luulisin että nyt on taas lääkesatsit kotona täynnä.

Sen näen kun seuraavalla kerralla täytän rosetin.


Mitään exstraa en ole tehnyt, ei olla pesty ikkunoita, eikä mattoja !!!

Eilen vein kaikki vanhat erikat/kanervat pois terassilta, siinä meni myös piikkiset kuusen oksat.


Voishan sitä noita vaatekomeroita siivota ja järjestellä, kerätä kirppuun tavaroita, kun se
joskus aukeaa.

Mulla on inspis päällä, teen timanttityötäni, jonka ostin itselleni joululahjaksi.

Näytän siitä myöhemmin kuvaa, kun sais vähän enemmän tehdyksi.


Pari uutta Artjournaling sivua olen saanut valmiiksi.








Home is the  niccest word there is !!!

Sopii hyvin tähän aikaan !!






Stop thinking just paint.

No tuota lausetta olen yrittänyt tässä työssäni välittää toisillekin.









Näin ne päivät sujuvat minulla hyvin, jotenka en ole tuntenut pitkästyttäväni itseäni.

Olisko kenties vähän laiskempi oli .....hm ..... hm !!???

Kun ei saa siivottua komeroita tai jotakin muuta exstraa ????

Tähän oppii kummasti, ei tartte hypätä missään ...............tiedettävä päivämääriä sekä
kellonaikoja !!!

On tainnut täällä laiskamato iskeaä !!!😉😉

13 kommenttia:

  1. Mun kuntouttava työtoiminta, (1 pv viikossa) on nyt tauolla ja muutenkin olen tosi paljon ollut vaan kotona, ulkona, täällä maalla, käyn välillä kävelemässä, kotona kotihommien lisäksi virkkausta, neulomista, ompelua...eli ihan normi toimia :)Lähi kaupassa (pienessä) ehkä pari krt viikossa tai harvemmin. Ei minuakaan pitkästytä,kun olen muutenkin kotona viihtyvä tyyppi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on hyvä asua maalla. Kiva kun sullakaan ei aika tule pitkäksi.

      Poista
  2. Minä olen arkisin käynyt töissä, mutta hyvin kyllä viihtyisin myös kotona. Ainoastaan meidän teinipojalle on aika käynyt pitkäksi, kun ei saa nähdä kavereita.
    Mukavaa viikkoa sinulle Tuija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin että sulla on töitä, niin meilläkin päiväkoti on auki.
      Uskon että noilla nuorilla tulee aika pitkäksi, kun kavereita ei saa nähdä, muuta kuin puhelimen kautta.

      Poista
  3. Ihania Art Journal-kirjan sivuja. Nuo kauniit värit piristävät ruudun tälläkin puolella.
    Eläkkeellä sitä minäkin olen. Päivät täyttyvät normiaskareista. Sukkia syntyy ja kirjoja luen askareiden välillä.
    Harmittaa vaellusmatkan, jonka ostimme tyttäremme 50-vuotis lahjaksi peruuntuminen, mutta minkäs teet. Nyt ei voi oikein juhliakaan järkätä.
    Ihanaa viikkoa sinulle Tuija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on vain matkat siirrettävä matkoja.
      Mukava kun tykkäsit noista artin sivuista.

      Poista
  4. Käyn töissä ihan kuten ennenkin eli kahtena päivänä viikossa. Se ero on, että asiakkaita palvellaan vain puhelimitse ja sähköpostitse. Viraston ulko-ovi pysyy kiinni.
    Kotona aika kuluu lukien, kutoen, elokuvia katsellen. Kävelylenkeillä käydään useamman kerran viikossa ja spinningpyörä on myös käytössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ulkoilu on mukavaa, toi pyöräily on mulle outoa. Mukava kun sullakin aika kuluu nopsaan.

      Poista
  5. Voi kun kauniita ja värikkäitä Artjournal sivuja. Aiva katsoja nyt lumoutui niihin :) Ei ole kyllä pitkästyttänyt tämä kotona olo. Mukavaa ajanvietettä saanut kokkailusta ja taimien kylvöpuuhista yms. kotoilusta. Kotona on nyt hyvä olla. Hyvää viikon jatko sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita taimi hommia mulla ei ole. Olen samaa mieltä kanssasi, kotona on hyvä olla.

      Poista
  6. Siis WAU!!! Mitä värien leikkiä; molemmat upeita, mutta ensimmäistä syö aivan silmillään, oli pakko zoomailla sen yksityiskohtia (joita on paljon) lähemmin!
    Mieletön... meni varmaan aikaakin sen tekemiseen?

    Tämä kevät tosiaan muutti muotoaan.... piti olla 6 viikon irtiotto työarjesta, säästetty lomia/vanhat säästövapaatkin... vaan onneksi sai siirrettyä ja olen nyt fihty-fifty töissä kotona ja toimitiloissani. Lomattomuus kyllä tuntuu, mutta meille loma on = matka, joten nyt näin!! Ei enää harmitakaan - se enemmän, kun ei voi lastenlasten kanssa olla muuta kuin ulkona, ovat tarkempia kuin me... hyvä ehkä niin - niin pysytään mekin terveinä!Ja jumppa- ja tanssituntien peruuntuminen alkaa kyllä tuntua keskivartalossakin, eikä vaan pääkopas... no...näpertelylle ollut enemmän aikaa... lapsenlapsille syntyy albumeita, yksi jo valmis (huomenna julkaisen blogissakin, kun oikea päivä!) ja toinen pitkällä.... aikaa tehdä kesäkuulle. Arki kantaa - mut vieläkin ihailen tuota sivuasi.... mieletön!!
    Taidetta on syntynyt enemmän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa kun tykkäsit mun artin sivuistani. Mä tykkään väreistä. Yritän tehdä miedompaa, mutta aina se päättyy väreihin !! :)
      Matkat on vain siirrettävä, nyt ei auta kuin tyytyä tähän.
      Olen katsellut sun juttuas facessakin, ihania kaikki ja osaat tehdä vaikka mitä.

      Poista
  7. Samoin täällä normielämä on nyt tätä, kotona ja harvoin kaupassa tai apteekissa. Hyvää viikon jatkoa myös sinulle ja jaksamista.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !