Lukijat

tiistai 27. lokakuuta 2020

JOULUKORTTIPAJA ON AVATTU.

 


Joulukortteja olen väsäillyt lähemmäs 70 kpl. Välillä olen pitänyt paussia,

koska alkoi kyllästyttää jouluaiheena.

Mutta tarvikkeita en vielä ole laittanut pois.

Joulujuttuja, haasteita, yllätyksiä, keräyksiä on vielä tulossa.


Laitan teille muutamia kortteja nähtäväksi, loput laitan tonne KORTIT+JOULUKORTIT 2020.












Yläkuvassa olen käyttänyt noita tikettejä tossa vasemmassa reunassa.






Tuossa kynttiläkortissa, laitoin eri tekniikkaa. Koko kortti olen kimaltanut, mutta ei tahdo kovin hyvin näkyä.










Tuohon korttiin olen leimannut  valmiin joulukartonkiin nuo porot/kauriit ja kuusen.






Yllä olevaan korttiin tein vesileimamusteella ton kuvion ja ripottelin,

kohojauhetta joka muuttui mustalla pohjalla siniseksi tai vihertäväksi.



Joulutorttujakin olen paistanut, maistuivat niiiin hyviltä.





10 kommenttia:

  1. Sinun joulukorttisi ovat niin hienoja, että ihmiset varmasti kilpailevat pääsystä postituslistallesi.

    VastaaPoista
  2. Siis aivan upeita nuo tekemäsi kortit <3
    Ihanaa iltaa sinulle Tuija <3

    VastaaPoista
  3. 70 - OMG!!!
    Ahkerointi on siis jatkunut.... luuin itsekin olleeni jo varhain joulukorttipuuhissa - mutta minähän olen ihan alkutekijöissään! Kauniita ja uniikkeja kortteja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tehdä joulukortit ajoissa, jo vähäsen kyllästyttää joulukortit, kun niitä tekee yhteenpötköön.

      Poista
  4. 70 joulukorttia!!! Huh! Lähetätkö niin monta vai teitkö myös myytäväksi ja/tai varastoon? Mä en itse lähetä enää joulukortteja, mutta sitkeästi jotkut ihmiset meille niitä edelleen lähettää. Itse tehdyistä aina ilahdun, mutta kaupasta ostetuista 20 sentin kiinalaisista korteista en.

    VastaaPoista
  5. Valtava määrä kauniita ja yksilöllisiä joulukortteja on pajassasi tänäkin vuonna valmistunut. Ei voi muuta kuin ihailla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsti, voin kyllä nyt sanoa että vähäsen kyllästyttää joulukortit :)

      Poista

Kiitos kommentistasi !