Lukijat

keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

NIIN SE VAIN ISKI.








Niin se vain iski minuunkin, nimittäin tämä flunssa.

Isäntä tossa on jo  muutaman päivän yrittänyt krökiä keuhkojansa pihalle.

Eilen aloitin sitten vuorostaan minä...............tuolta syvältä se ääni
tulee, ja tulis jotakin muutakin jos antaisin.

Aamupuuroa syödessäni, hyvä ettei tullut kaikki pihalle, keuhkot ym.
tykötarpeet.

Sainpas kumminkin pideltyä keuhkoni paikoillaan.


Maanantaina onneksi pääsin ihan kunnolla vielä kävelylenkille.










Lunta täällä on ihan eritavalla kuin meillä. 
Viime vuonna täälläkin näkyi aivan hiekkaa ja oli jopa tuossa
minun ladullani vettäkin.

Nyt latuni on tosi hyvä kävellä........



















Tuolla se Pyhätunturi siintää, onneksi ei tartte mennä laskittelemaan.
Kerran menin hissillä ylös ja hissillä alas.
Suksilla mua ei saatais alas ei sitten millään.

En tiedä löytyiskö uskallus laskitella jos  tämä otus olis takanani...












Kyllä täällä vapaata tilaa näytti olevan melkoisesti.






Tollasia tekstejä näkyy olevan vähän väliä, ja lääniä piisais varmasti
aikatavalla.








Ikimaailmassa en ostais täältä mökin paikkaa.

Mulle riittää meidän talo, joka samalla on minulle mökki.

Metsää on, josta en niin piittaa, joki vieressä, siitä tykkään, mutta en uimapaikkana.








Ihan samoja käpyjä näyttää täällä olevan kuin meilläkin.


Se olis iha eriasia, jos harrastukseni olisi laskittelu tai hiihto.
Kyllä tämä vain on aika kaukana meistä, noin 700 km, ja sitten pitäis 
hypätä täällä vähän väliä katsomassa että kaikki on ok !!!


Sen te useat varmasti tiedättekin, etten tykkää edes marjastaa.
Elikkä tämä ei olisi senkään takia tarpeellinen.







Maisemat ovat kauniita, niistä mä välitän ja kiva katsella kerran vuodessa vähän ylempiä paikkoja, mitä kotona on, siellä on vain
akeeetalaakeeeta !!!!



Sisällä olen tälläkin hetkellä, kuten arvaattekin. Keuhkot ovat vielä
jotenkuten pysyneet sisälläni.

Korvaa vain vähän alkaa vihlomaan............katsotaan pitääkö
tässä sitten kotona (perjant.) illalla lähteä päivystykseen ????







Siinä on vähän esimakua jo pääsiäiseen.


Tässä toisenlainen koktaili.....







 

Olen toki vähän täällä sisällä jaksanut harrastaakin.............







Kirja on luettu, käsitöitä vähäsen olen jaksanut, mutta ei mikään
loistava tulos :) :)








Ei taida kudin edistyä, kun välillä tulee tuskanhiki päälle, niin on nihkeää toi kutominen, silmukat ei luista puikolla häävisesti.
No eipä ole tämän hetken asia tuokaan.







Yritetään vain tankata tätäkin kautta vitamiineja.



Mun askartelunurkkaus.....................







Monenmoista mielenkiintoista olis, toi kirja Kaappaus, sekin olis mielenkiintoinen.

Muutama sananen sisällöstä:

Kun Itämerellä kaapattiin venäläisomistuksessa ollut rahtialus Arctic Sea, joka oli lähtenyt Pietarsaarsta, kaappaus ja sen jälkeiset tapahtumat saivat lähes koko maailman huomion osakseen.

Tämä tapahtui vuonna 2009, jotenka aikaa on kulunut, enkä muista oikein tätä koko juttua. 
Kyllähän lehdet ja uutiset tätä pomiloivat.

Sen takia halusin lukea tämän dokumentin, mitä ja miten kaikki sitten päättyikään.!!???



Nytkin aurinko paistaa aivan ihanasti, lämpötila on plussan puolella
jotain 5-7 astetta.













Nämä mökit ovat rakennettu siten ettei kukaan häiritse toisiaan, jos näin voin ilmaista.

Useassa mökissä on asukkaita, mutta eipä heitä paljon ole näkynyt.

Taitaa tosin olla niin, he ovat ladulla, minä nukun, ja illalla näkyy vain
mökkien sisävalot.

Päivällä autot ovat pihassa, jotenka siitä päättelen, että hiihtäjät ovat
ladulla nauttimassa hiihdosta, maisemista ja erityisesti tänään
tuosta kauniista auringonpaisteesta.



Tällaisia kuulumisia tällä kertaa. 
En ole jaksanut käydä lukemassa teidän postauksianne, mutta
mielessäni olette.


Nautin kuitenkin täällä olosta, rakkaitten ystävien seurasta, ja oman kullan läsnäolosta, joka on yhtä rotuunen kuin minäkin.

Taitaapi olla vähän vielä enemmänkin, mutta sisukkasti on silti vielä
eilenäkin hiihtänyt yli 20 km.

Mutta illalla tuumas, taitaa olla hiihdot hiihdetty tältä erää.
Äsken kävi pienellä happihyppelyllä, heti oli ottanut kipeetä
tonne keuhkoihin.



 


Terkkuja teille kaikille rakkaat blogiystäväni täältä lumisesta
olosuhteista sekä auringonpaisteesta.

10 kommenttia:

  1. Jylhän kauniit ja lumiset lomakohteenne maisemat ovatkin. Minä ihmettelen ja vähän kadehdin energiaasi. Jos minä olen flunssassa, makaan reporankana. En taatusti lue, neulo, ulkoile kuvaa tai bloggaa. Pikaista paranemista sinulle ja miehellesi.

    VastaaPoista
  2. Pikaista paranemista! Upeissa maisemissa saat köhiä.

    VastaaPoista
  3. Minä kerään marjoja, mutta ei se minunkaan mielipuuhaa ole. Mieluiten keräisin eli napsisin suuhuni tuollaisia "marjoja" eli pieniä munia kuten sinulla lasimaljassa.
    Pikaista paranemista ❤

    VastaaPoista
  4. Flunssaa lukuunottamatta kuulostaa oikein kivalta reissunne. Pikaista paranemista :)

    VastaaPoista
  5. Paranemisia sinne! Olehan varovainen sen yskän kanssa - minä olen kerran murtanut kylkiluun yskiessä.

    VastaaPoista
  6. Kivaa reissu teilla .Vahinko vaan kun sairastuit Kivoja lumikuvia!
    Parantumista :)

    VastaaPoista
  7. Pikaista paranemista sinulle. Mukavan reissun olette tehneet, enpä minäkään uskaltaisi lasketella tuolta alas. Täällä lounaassa alkaa olemaan jo kevättä ilmassa:)

    VastaaPoista
  8. Hyvää reissua teille sinne, vaikka kurjaa, että sinä sairastuit.

    VastaaPoista
  9. Mukavat maisemat siellä. Toivottavasti olette paranemaan päin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !