Lukijat

sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

MULLA ON KYLMÄ VAPPUAATTONA !!










Kyllä vain mulla on kylmä. hrr..hrrr.
Eikä se johdu tosta ihanasta maisemasta !!


















Mulla oli äsken hiki...........nyt kylmä............ei ole mummotautia.

Vaan mä huhkin ja arvatkaa vaan mitä tein ???

Olkoonpa vapunaatto vai pyhä, mä pesin keittiön kaappeja ja laatikostoja.

Kaikki kamat pois, suojamuovi, imurointia ja pesua.

Ovet pestynä, kaikki yläkaappien hyllyt ja niiden sivustot ovat puti-
puhtaat.

Oli siinä tekemistä......ylös.......alas, jatkuen aina jonkun aikaa.








Isäntä siivosi jääkaapin. Siis oikein perusteellisesti.
Otti kaikki hyllyt irti sekä ovien lokerikot, pesi ne pesuhuoneessa,

Kaikki hyllyjen radat pesi käyttäen apunaan, veittiä+luutua.

On muuten kätevä apuväline, kun veitti ei vaan oo liian terävä :)

Mun piti jo välillä ottaa tuoli ja istuen pestä laatikot.

Kaikki roina ulos, jne,,,,, se eteni samalla tavoin.

Jäihän vielä vapuksi lasivitriinikaapit, ja kolme laatikostoa,
jossa säilytän ns. jokapäiväisiä astioita, lautaset, lasit, mukit,
sösimet jne.

Onneksi isäntä on apuna, lasivitriinin tyhjäyksessä, ottaa vastaan astiat ja minä pesen hyllyt, ja astiat  takaisin.








Vapun kunniaksi vähän herkuttelua.
En tehnyt tätä itse, vaan ostin ekaa kertaa tän kaupasta.


Se on tätä:






Minun makuuni aika kermainen.
Oletteko te maistaneet ? Miltä maistui ?


Tulin tänne olkkariin huilaamaan tähän omaan ihanaan tuoliini.
Selkä lepää, ja eikuin fleesetakki päälle, kerran kun mulla oli kylmä.


Ihanaa olla sisällä lämmössä ja nauttia vapusta.

Tosin meillä ei ole simaa eikä munkkeja, se on ainut huono puoli
vapussa.







Siinä minun orvokko raukat, eivät ole kuolletkaan, mutta ei kovin
innokkaita ole kukkimaankaan.













Mä yritin vapun kunniaksi tehdä asetelman, matkien Pinterestin
kuvaa. No tuota ei tästä niin hieno tullut.
Eikä saa oikein selvääkään.

Mutta sisällä on vanha lääkepullo, sisältäen peltinappeja, iso lankarulla
on puinen karhulanka rulla, äitini ajoilta.......siis aika vanha, sekä 
valkoinen rullalanka, sormustin, vanhat sakset, alinna vanha  karkki-
peltipurkki.

Mulla ei ole noita kupuja, tääkin on Ikean maljakko väärinpäin
lasilautasella.






Saiskohan tästä kuvasta yhtään parempaa käsitystä.
Tosi vaikea kuvata meikäläisen kameralla. 








Niin muuten en muistanutkaan, pyyhin pölyt täällä olkkarissakin.
Vitriinikaapin sisältö pois ja pölyt pois. Taas kelpaa katsella puhdasta
hyllykköä.



Tein muuten yhtenä päivänä, kun inspis iski.............kortin.
Pitkästä aikaa iski korttiruletti, tosin vain yhdellä !!!













 

 Olin leimannut kuvan jo aikoja sitten, jotenka eikuin värittelin sen.

Sitten vähän miettimään mitenkä kasaisin sen korttipohjalle.

Pohjakoristepaperi, kulmat, kiekurat ja kukat.










Jotenka tämän kortin myötä toivotan teille jokaiselle
HAUSKAA  VAPPUA  sekä tämän maiseman kautta myös lumista !!



 

9 kommenttia:

  1. Samanlaiset on säät olleet täälläkin.Orvokit sai vielä jäädä kauppaan.Teillä on sitten ahkeroitu ja siivottu!

    VastaaPoista
  2. Tehän olette toimeliaina olleet.
    Oikein ihanaa vappua ❤️

    VastaaPoista
  3. No jopas olet ollut ahkera ja miehesi myös. Ihailuni teille. Ajoituskin on hyvä, kun sää on mikä on. Kelpaa sitten nauttia myös hyvän sään aikana. Ei hurjasti houkuttele ulkoilemaan tämä kevätsää. En ole maistanut tuota Eila-juttua. Minulla tavoitteena syödä pakastimet tyhjiksi ennen uutta satoa, joten jälkkärit/välipalat värkkään omista tarpeista. Hieno keksintö tuo vaasi kupuna. Kyllä kuvasta saa käsityksen ideasta. Sinulla hauska näyttely kuvun sisällä. Kaunis kortti. Hyvää toukokuuta.

    VastaaPoista
  4. Kuplivaa Vappua teille. Ahkeria olette olleet.. nyt on puhdasta.

    VastaaPoista
  5. Siellä ollaan ahkeroitu oikein olan takaa. Nyt onkin hyvä aika tehdä siivouksia, kun ulkona ei voi tehdä pihahommia. Hyvää vappua!!

    VastaaPoista
  6. Paljon olette touhunnut.
    Mukavaa, kun kaapit on puhtaat.
    Hyvää vappua sinne!

    VastaaPoista
  7. Villasukat ovat olleet kovassa käytössä myös täälläkin! Nyt paistaa aurinko ja pihatyöt kutsuu.
    Nautinnollista toukokuuta!

    VastaaPoista
  8. Teillä on otettu Työn Päivä oikein tosissaan:) Hyvää toukokuun alkua!

    VastaaPoista
  9. Työn päivää mekin vietämme - ikkunat on pesty sisältä kokotalosta. Vain ulkopuoli jäi pesemätttä, koska alkoi vihmoa räntää ;(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !