Lukijat

tiistai 19. toukokuuta 2020

NÄKYYHÄN NE !!!




Vihdoin ja viimein alkoi elämä tuolla kukkatarhassa.






Näin nupulla mulla on narsissit.





Valkovuokkokin jo nostaa päätänsä. Tuolla juhannusruusun juurella ei näy vielä mitään !!!





Nämä ihanat siniset tähdet tuikkivat ihanasti.





Tämän ostin viime vuonna taimena, luullen sen olevan kesäkukka.
Mutta jotakin tuolta mullan alta nousee !!??? En tosin muista ton nimeä, tollanen lilan voittoinen
se oli, ei niin erikoinen kukka, lehtien värien vuoksi ostin.
Katsotaan mitä tulee ??

 Tietääkö joku onko tämä kaksi vuotinen, vai onko jopa useampi
vuotinen ???




Pionikin tunkee itsensä läpi mullan, jotenka hyvin on säilynyt yli talven.







Helmililjat ja esikot jo ilahduttavat minua.
Mulla on keltainen esikko, mutta sitä en ole vielä nähnyt,
Se on sellanen vähän korkeampaa mallia.

Pitää ostaa uusia esikoita, ne näyttävät viihtyvän minunkin hoidossa.

Kevättä on ihan selvästi ilmassa, vaikka lunta tulee välillä ja kylmä tuuli.
Onneksi on luvattu jo lämpöisempää.



10 kommenttia:

  1. Ihania kukkia siellä on kasvamassa, noista saa iloa pitkäksi aikaa :) ja kiva että on monivuotisia ;)

    VastaaPoista
  2. Kukkaan ovat puhkeamassa... sieltä se kevät nostaa päätään.❤️Ihanaa kuluvaa viikkoa sinulle.❤️

    VastaaPoista
  3. Aamupäivän oli aurinkoista, sitten alkoi sataa, myös rakeita, ja ukkosti. Mulla on tulppaanit nupulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole tulppaaneita ollenkaan. aina häviävät, kait niitä joku elukka syö talvella. En ole moneen vuoteen enään pannut.

      Poista
  4. Oi miten kauniisti nyt kukkii! Minun pihalta on tainnut myyrä viedä kaikki narsissit, kun yhtään ei tänä vuonna putkahtanut minua ilahduttamaan.
    Ihanaa tiistaita sinulle Tuija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla söi myyrät aina tulppaanit. Narsissi pitäis olla hajultaan sellainen ettei kelpaa.

      Poista
  5. Nyt on jo teilläkin monta upeaa kukkijaa. Eritoten tykkään noista punaisista esikoista, joita en ole itse saanut viihtymään. Missä lienee vika?
    Aurinkoista viikkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinkoista viikkoa myös sinulle, vaikka nytkin tuulee tosi kylmästi.

      Poista

Kiitos kommentistasi !