Lukijat

lauantai 9. huhtikuuta 2016

PYHÄTUNTURIN REISSU TEHTY, NYT TOISENLAISISSA TUNNELMISSA !!

Viikon olimme ystäväperheen kanssa Pyhätunturin maisemissa.
Muut hiihtivät ja minä käpsyttelin (hain kuulemma suksiani :)  ) mutta ei niitä löytynyt  !!!

Meillä oli hyvät kelit, suorastaan lentokelit, no tietenkään minulla kun niitä suksia ei ollut.

Parina iltana kävimme Kairosmajan kappelissa ensin konsertissa ja toisena iltana oli myös mielenkiintoinen tilaisuus.

Kotiin tulimme torstaina, samana iltana järjestelin tavarat taas paikoilleen. Oli mukava kun olin pessyt kaikki vaatteet siellä, mahtava panna suoraan kaappiin tai viedä hiihtokamppeet varastoon.

Sievin kenkätehtaan myymälässä poikkesimme, ostin ensi talvea varten aivan mahtavat lämminvuoriset kengät, ja nyt näille kurakeleille kävely/lenkkikengät.

Tänään lauanataina 9.4 suuntasimme ani varhain kohti Poria.
Saatoimme veljeni viimeiselle matkalle Porin pienessä siunaus kappelissa.
Kappelissa on aikoinaan siunattu minun mummumi -50 luvulla, joissa en kuitenkaan ole ollut mukana. Todella kaunis kappeli. En koskaan aiemmin ole ollut siellä. Ulkoapäin se on minulle tuttu.
Tässä muutamia kuvia kappelista:

Vanha kappeli.

Arkku.

Meidän kukan lasku.

Toivomus, että vain yksi kukka, tässä veljeni perheen sekä sisarusten kukat.

Lapsenlapsen hyväiset pappalle.

Kille ikävöiden sinua: pikkusiskosi .
Näin olen saatellut hänet monet muistot mielessäni.

Elämä jatkuu eteenpäin, kevät tulossa, lumet melkein sulaneet ja lintuja saapunut metsäämme laulamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !