Lukijat

maanantai 11. toukokuuta 2020

ERILAISTA PUUHAILUA.




Olen minä täällä kotona jotakin tehnyt, siivonnut en ole, vaikka pitäis.

Kaiken näköistä monkaa tulee tupaan, koiran jaloissa ja isännän kintuis, rettujen mukana.

Lattia kaipais imuria, mun selkäni ei sitten pätkääkään.






Maanantaina viime viikolla tein ekan pyöräretken, käytiin yhdessä ajelulla,
samalla poikkesimme hautuumaalla, talvikukkia ei saanut pois, maa oli osaksi roudassa.





Tässä mun kaimani koreassa kukassa. Kiva kun on kuvassa violettikukka !!!





Tein kranssikortin, vähän eri systeemillä mitä Facessa oli videolla.
Mulla ei ollut kranssistanssia. Mutta tulipa kranssi näinkin tehtyä.






Tässä viimeisimmät artin sivut. Mun on lopetettava kirjan teko, en ooo kyllästynyt,
mutta kirja alkaa olla niin täysi, että alkaa tosi hankala tehdä.






Tässä vähän huomaatte kirjan paksuutta.

Olen tilannut uuden kierrekirjan, jospa sitä olis helpompi tehdä.






Loppu kirjan teen vähän niinkuin päiväkirjaksi.

Eka sivuun laitoin pyöräilykilometrit siltä päivältä muistiin.






Yhden sivun tein tälläsen, komentokeskus = minä, komennot saa mun rakas siippani.





Tähän sivuun laitoin mistä olen kiitollinen. Niitä asioita voin vielä lisäillä.






Siinä pari uutta sivua, pyöräily kilometrin merkitty muistiin.







Siinä vähän ulkoilua, vaikka kylmä on, ainakin on pitänyt pukea kunnolla.

Isommat ovat minun poikiani ja toi pikku mies on oikein kalamies, elikkä mun toiseks
nuorin lastenlapseni, tietenkin paapan kans !!!

Touhuilua on monenmoista siellä sun täällä, korona eristyksessä  :) :)
ulkona raikkaassa ilmassa.



10 kommenttia:

  1. Päiväkirjamainen sivusto näyttää hauskalta.

    VastaaPoista
  2. Hienot sivut olet tehnyt ja kranssikortti on aivan hurmaava. Pitäisi täälläkin tehdä kaikenlaisia kotihommia mutta tänään ainakin laiskottaa vietävästi johtuukohan se ilmasta räntää tulee koko ajan reippaasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihmettelen itsekin kun ei mukamas viitsi tehdä mitään.
      Räntää meilläkin on satanut vähänväliä ja muutenkin on kylmää.

      Poista
  3. Hieno kranssikortti.
    Ja nuo kirjan sivut ovat jotakin. Näyttää, eikä huumoriakaan puutu.
    Onneksi on ulkoilu, joka sekin pitää mielen virkeänä.
    Kaikkea hyvää viikkoosi!

    VastaaPoista
  4. Ihanasti olet kaikkea puuhastellut!
    Kaunista uutta viikkoa sinulle Tuija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pientä puuhastelua, pitäis mennä pihallekin puuhastelemaan.
      Lunta vain on satanut, ettei mikään tahdo kasvaa tuolta mullan alta.

      Poista
  5. Olet taitava askartelija, todella taitava. Rohkea kuvien yhdistelijä! Näin tulee riemukasta runsautta.
    Erityisesti ihailen kaikkia kahviin liittyviä kuvia! Ne on laadittu oikeassa kahvihengessä, lämpimässä, kauniissa kodikkaassa , iloisessa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opettelen edelleen näitä juttua, kaikkea kivaa löytyy, mutta ei niitä tahdo muistaa, kun rupeaa itse tekemään.

      Poista

Kiitos kommentistasi !