Lukijat

lauantai 24. toukokuuta 2014

VILLANEULEITA NÄIN KUUMALLA !!

Olen kutonut sukkia sekä yhdet lapaset, vaikka on ollut näin kuumaa.

Aivan auringossa en sentään näitä ole tehnyt. Jos on oikein lämmin niin mua alkaa pistelee toi lanka.
Vähän inhottava on olla, kun ei ole pakko olen lueskellut lehtiä.
Tällä hetkellä ei kirjat oikein vedä, en tiedä mistä johtunee !!???
Aikoinaan luin tosi paljon, kirjastosta hain joka viikko muutaman kirjan.

En edes muista koska viimeksi olen käynyt lainaamassa kirjoja. Joitakin ostettuja olen lueskellut, ja ne kirjat pannaan perhepiirissä yleensä kiertoon.

Nytkin on melkoisen lämmin. Vein petivaatteet pihalle, saa tuo aurinko hävittää pöpöt pois.
Pyykkikoneessa pyörii tällä hetkellä yksi peitto, toinen on menossa heti sen perään.

Liinavaatteet saavat odottaa, tai sitä ei tiedä jospa vaikka pesisin ne jo tänään.

Tässä kutomani sukat ja lapaset. Pitänee tehdä jo pukinpussiin, joka syksy aloitan liian myöhään, ja osa perheestä ei saa pehmoisia paketteja jouluna vaan vasta seuraavana vuonna :) :)


nallelanka+jokin muu toi valkoinen, en muista nimeä.

7.veikka+pörrölanka



7.veikka.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !