Lukijat

torstai 8. elokuuta 2013

LÄÄKKEET VARASTETTU.......POSTIPATE KÄVI !


Aamulla heräsin, kun päätäni jyskytti.
Näin unta, että olin sairaalassa isossa huoneessa, potilaita ihan tarpeeksi.
Hoitsut ja lääkärit menivät palaveriin, sillä välin multa oli kahdesta kassista varastettu kaikki mitä siellä oli :)
Yritin kertoa lääkärille, joka oli vähän hälläväli tyyppi, mulla on pää kipeenä ja KAIKKI mun lääkkeeni olivat varastetut !!!!!
Tunsin päässäni jyskettä, ja mua harmitti, kun tohtorisetä ei ottanut oikein tosissaan mua :) :)
Mun piti alkaa muistella mitä siellä laukuissa oli,,,,,,ja pää se vain jatkoi jyskintäänsä.

Mulla oli kova hätä (ei pissa) vaan niistä mun lääkkeistäni, ja luettelin niiden nimiä........tohtori senkun jatkoi toljottamistaan......päässäni jyrisi....hiki......kipu.....ja siinä piti vielä olla päässäni jokaisen lääkkeen nimi !!!!!!!!!!!

HERÄSIN,,,,,,,, onneksi omassa sängyssä, eikä mitään ollut varastettu,,,,,,,mutta jyskytys oli todellista,,,,,,,,,Söör Migreen se siellä vierailulla !!!!!!

Ensialkuun varovainen venyttely, nousin sängystä. Tein aamupalan itselleni, jes, taitaa mennä suht kivuttomasti ohi.

Iltapäivällä pystyin jo käymään kaupassa ja hakemassa pakettini postista.
Klemmarikellarista tuli ihanat leimat ja muutama stanssi sekä koristeita, lähinnä muttereita, rattaita.
Niitä olen kaivannut noihin miesmäisempiin kortteihin.

Ostin kaksi Priman naisleimaa, yllätys yllätys ne olivat tosi isoja. Ensiksi ajattelin ettei mulla oo edes kortteja noin korkeita :(
Mietin mitä tekisin, ajattelin ei muuta kuin leimakartongista tehdä korttipohja.
Yhtäkkiä muistin, että mulla onkin tosi korkeita korttipohjia, ruskeita, jotka joskus ostin tuleviin joulukortteihin. Mulla on kuusistanssi joka vie melkein ton kortin korkeuden kokonaan.
Olen nähnyt jonkun blogissa joulukortin, se oli minusta hieno, ajattelin käyttää sitä tekniikkaa hyödyksi.
No nyt kokeilen tehdä tosta naisesta kortin ensin, leimakuvan jo leimasin, väritys odottaa sekä muu jutska sen myötä.Tässä kuvaa leimoista:

Kolme Magnoliaa ostin, oli "pakko" kun meidän lastenlapsella on jäätelökioski, juuri tällänen mitä on leimakuva. Teen hänelle synttärikortin, hm, hm,,,vaikka tosin se on talvella. Mutta viime vuonna se oli meille ylläri, kun hänellä oli oma kiska, pappa tehnyt taisi mammalla olla myös sormensa pelissä:
Kioski oli juuri tän näköinen, en vaan voi laittaa kuvaa, kun se on toisella koneella ja sieltä nettiyhteys tänne blogiiin on poikki. Vaihdoin liittymää.


Jätskityttö sopii kioskin kanssa hyvin yhteen.

Tää oli vaan niin muuten kiva.

Klemmarikellarista tuli myös Penny Blackin kiva mummuleima.
                                       
                                       STANSSIT :       




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !