Lukijat

keskiviikko 16. tammikuuta 2019

ALVARIINSA SOITTAVAT.




Niin soittavat TK:sta. Siis ihme että soittavat, mutta kun niin typeriä asioita...........
.......................että mä hermostuin !!!!!!!!!!!!!!!!


S.hoitaja: Sun kalkki-reseptiä ei oo uusittu, kun ei oo MERKINTÄÄ miksi käytän ???

S:hoitaja:  Sun Panacod eikä Burana reseptiä oo uusittu..........kun ei ooo MERKINTÄÄ
....................miksi käytän ???????????????


Mä olin menos vesijumppaan, ja puhelu tuli juuri käytävällä ennenkuin astuin
pukuhuoneeseen.


MÄ RIEMASTUIN = suorastaan HUUSIN, et mikä MERKINTÄ ei ole siellä.

Miksi ei K.sairaalan puolelta oo tullut tietoja teille, kun yli 20 vuotta oon sairastanut
kahta erityyppistä reumaa.

KYLLÄ JOKA KERTA ON KYSYTTY ..................SAAKO ANTAA TIEDOT ETEENPÄIN.

Kyllä, kyllä, kyllä kuinkahan monta kymmentä kertaan oon ruksannut tuota sanaa ???


Mä nostin äänilajini sinne korkeelle ja vähän vielä voimakkuutta lisää...........
....................EIKÖ LÄÄKÄRI OSAA LUKEA, et mä käytän reumaan kahta luuta kuluttavaa
lääkettä, JA VIELÄ lisäksi SÄRKYLÄÄKKEITÄ kun on särkyä niin paljon,
että voisin jakaa joka toiselle !!!!!


Vähän ennen tätä puhelua oli just sanottu, ettei uusita lääkettä, kun
ei oo MERKINTÄÄääääääääääääääää miksi käytän sitä.

VOI HYVÄÄÄÄÄ PÄIVÄÄÄ ei näköjään ne lekurit osaa lukea !!!!!!!!!!!!!
TAI YKSINKERTAISESTI ne ei jaksa perehtyä potilaan sairaskertomukseeen.

Mikä iavana on, kun ei nykyään tietokoneajalla mene mikään MERKINTÄ PERILLE.


Hoitaja änkytti ja hm hm änkytti lisää, kun meinasin jatkaa omaa puhettani !!!!!!!

Siis KUNNON PUHETTA, niin että varmasti kuulis mun kaverit pukuhuoneessakin !!

No no tuota..............tuli hoitsun suusta, minä kirjoitan tohtorille tiedot.

Käski vielä mun kattoa omakanta.fi onko uusittu. ???

Mikähän tuossakin oli niin epäselvää ??? Et pitää itte taas tarkistaa ??

Olin juuri viime viikolla tunnin omahoitajalla, kas kun hän ei kattonut
niitä MERKINTÖJÄ,
enkä mä torvelo huomannut sitä sanoa sille.

Sit se soittajahoitsu sano: et katotaan loput asiat kun tuut oma lääkärille,
et piisaako muut lääkkeet siihen asti.

Mä sanoin; ETTEI PISAA, jos aika on vasta 3 kuukauden päästä, kuten mulle sanottiin !!!

Taas kuului änkytystä, ja hiljaista nupinaa.............ettei se aika aina mee niin kauas.
Käskettiin kirjoittaa KAIKKI ASIAT paperille mitä pitää kysyä ja keskustella lekurin
kans.

JOOOOOO NOIN mä oon kerran tehnytkin......................ARVATKAA vaan mitä
sain vastaukseksi:

Lekuri: no  p-u-h-u-t-a-a-n seuraavalla kerralla lisää, TÄHÄN ON MENNYT JO
KAKSI AIKAA !!!!!!!!!!!!!!

MERKINNÄT PUUTTUU JA LEKURILLA EI OO AIKAA.

PITÄISKÖ mun ottaa kestoajat läpi vuoden kahden kuukauden välein.??

Olisko tollasia aikoja antaa ???


No se siitä soitosta.
Arvaatte vaan kuuliko mun jumppakaverini kaikki siis ihan kaikki mun
asiani.
Tosin ne ei kuullut oven läpi, vaan mä kerroin niille jokahittelle HENKILÖKOHTAISESTI.

On se vaan kiva kun on KAVEREITA  💓💓💓💓

JA KOTONA OMA RAKAS 👫👫💓💓💓



10 kommenttia:

  1. Ihana postaus vaikka ikävä asia olikin. Hyvä että korotit äänesi,nykyään tahtoo olla läpimätää noi hommelit siellä sun täällä,mikään tieto ei kulje mihinkään kiva syyttää tietokonetta,nooh eihän se kone osaa kai vielä ajatuksia lukea ja ei lääkäreillä oo aikaa naputella eikä hoitajat osaa taas lääkärin ajatuksia vielä lukea joten soppa on valmis. Voisi muuten joku kehitellä ajatuksia lukevan tietokoneen siinä ois potentiaalia.

    VastaaPoista
  2. Täällä ei pääse edes lääkärille, joutuu vaan käymään sairaanhoitajilla. Välillä miettii, että mitä ne lääkärit tekee terveyskeskuksissa kun aina joutuu samat asiat kertomaan, vaikka just kerroit hoitajalle...mitään ei siis kirjata loppun asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on teillä huonossa jamassa nää lekuriasiat. Samaa mieltä Outi sun kanssas,
      kerro aina samat asiat, mut ei silti merkintää oo missään.

      Poista
  3. No huh! Toivottavasti meni perille tällä kertaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan menikö perille. En oo käynyt vielä Omassakannassa katsomassa.

      Poista
  4. Ärsyttävää - mutta valitettavan tuttua. Poliitikot luulee, että Sote-uudistus korjaa varmaan tämänkin asian. On kans tullut mieleen, että ittekö tässä pitää lääkärin paperit hankkia, että saa asiansa hoidettua ja lääkkeensä hommattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttää että joka paikassa on tää touhu ihan pyllylleen.
      Kun olimme oma kunta taannoin,oma lekuri, pääsi hyvin lääkärille.
      Lääkäri muisti koko perheen, jopa isovanhemmat ja kaikki sairaudet, eikä niitä tarvinnut joka kerta toistaa.

      Poista
  5. Käsittämätön sotku. Tuntuu kuin potilaan pitäisi ite tehdä netissä sekä lääkärin, että hoitajan työt.
    Hyvä, että et niellyt harmiasi.
    Veikkaan tuota, mitä itse sanoit, ne ei jaksa perehtyä potilaan sairaskertomukseeen.
    Mutta, mutta, mitä järkeä niitä on sitten kirjoittaakaan?
    Kaikesta huolimatta oikein hyvää loppuviikkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just oli Kirsti niin ettei ne lekurit lue tekstiä mitä potilaasta on kirjoitettu. Oma hoitaja soitti ja kans ihmetteli ton kalkin uusintaa ??

      Poista

Kiitos kommentistasi !