Lukijat

tiistai 3. toukokuuta 2016

UUSI MENOPELI PIHASSA !!!!

Tänään olin käymässä K.sairalan ortopedilla ja hän tuumas ettei leikkausta ainakaan kesäksi tehdä. Menee syksyyn, ja päätettiin että mulle tulee uusi aika polille syksyllä ja katsotaan nivelrikon etenemistä.

Sain joitakin jumppaohjeita, joista osa oli jo tuttuja ton selkäleikkauksen takia.
Olen niitä tehnyt melko ahkerasti, ja nyt sitten muutama lisää.

Vahvistuis oikeat lihakset, jos tulee leikkaus ja muutenkin olis ihan hyvä tolle huonolle lonkalle.

Huh, huh painonalentaminen olis urakkana. Olisin ihan tyytyväinen kun saisin syksyyn mennessä 5 kiloa pois.

Mutta kesä tulossa, ja noita herkkuja on mukamas enemmän tarjolla.
Pitäis löytää taas se vaihde päälle, että sanois noille herkuille: kiitos EI !!!!

Mistähän löytäis stemppaajan, joka olis lähellä eikä mun tarttis ajaa 60 km jonnekin salille.
Sitä mä en jaksa, liikaa vaadittu.
Pitää yrittää liikkua enemmän ja vähentää pullat, piparit, ym leivonnaiset pois.
Ne mulla on kaikkein houkuttelempia, ei niinkään karkit.

Mutta...hm. hm  Magnumin valkosuklaa/vanilja puikko.....aaah mikä sen parempaa on kesällä.

Kävin netin kautta katsomassa omia reseptejäni, onko voimaa, mikä uusittu.
Voi kun ne sais kaikki niin että olis yksi vuosi voimaa. Se helpottais paljon tota seurantaa.

Keskussairaalassa eivät uusineet kun kysyin ja näytin reseptejä. Tohtori setä tuumas vain että pitää viedä oman paikkakunnan TK:hon. Sanoin kun sitä ei oo..........vietävä sit 60 km päähän.
No onneksi meillä on vielä apteekki ja sinne mä ne kiikutin.
Katsotaan tuleeko kaikki uusittua mitkä vanhenevat tässä kuussa, huomasinko kaikki uusia.
Vielä ei koneelta näkynyt, ehkä kolmen päivän päästä näkyy.

Täällä on tosi kaunis päivä, isäntä on ruvennut maalaamaan meidän taloa.
Tässä pieni näyte tellinkeistä jotka se väsäs, ne on siirrettävät kuten huomaatte siellä on neljä pyörää alla. Puutarhatraktorilla aiotaan siirtää paikasta toiseen. Korkeuttakin ihan riittämiin, mua aivan kauhistaa, kun se noilla seisoo/kiipeilee.

Sinivuokot meillä ovat nousseet kukkimaan, esikot ovat tosi pieniä, jossakin ei oikein edes näy, on sen verran ollut kylmää.
Tuijat ei oikein tahdo menestyä meidän markilla, kait se on niin kun on yksi Tuija niin toisia ei tartte. Yritän elvyttää viime kesänä istutettuja tuollaisella aineella.




Niin meinas aivan unohtaa kuvan siitä uudesta menopelistä, se on niin komeen värinenkin !!!
                                       



Isännällä maalaushärveli jossa neljä pyörää, täytyi minunkin saada joku härveli jossa on neljä pyörää.
Tällaista ferraria tarjos mulle fysiatri. Kävinhän toki jo kokeilemassa. Kulki niin lujaa kun pystyin työntämään sitä :) :) !!!! Mutta ei niin lujaa että sakkoja olis tullut !!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !