Lukijat

keskiviikko 4. toukokuuta 2016

AURINKOA, JOPA HELLETTÄ, MITÄ SITTEN ??

Aamu valkeni kauniina ja aurinkoisena eikä tuullut juurikaan.

Heti oli niin kesäinen tuntu.

Jumppasin aamusta heti saamani ohjeiden mukaan, sekä lisäksi vanhat liikkeet joissa tulee myöskin kädet mukaan. Pitäisi saada pysymään toi olkapää suht hyvässä kunnossa.

Kaupassakin piti käydä, vaikka ei niin paljon ostettavaa ollut.

Ajattelin kokeilla mitenkä sujuu toi kukkamaan puhdistus ??

Oikeastaan oli noita vanhojen kukkien kuivuneita oksia, yhdessä kukkapensassa noita varsia oli sitäkin enemmän. Laitoin ne kottikärryyn ja isäntä lupas ne lykkiä tonne metsään, ettei mun tartte tuollaista epätasaista maastoa klinkata tuolla jalallani.

No tuli ainakin pikkasen siistimmän näköiseksi, ja eiköhän tuleva vihreys peitä loput rumat ruskeat !

Nyt on elettevä sairauden rajottamassa elämässä. Olen silti tyytyväinen kun pääsen jotenkin kävelemään ja saan olla kotona.

Mulla olis kuva yhdestä maljakosta sekä kannellisesta kulhosta, joka myös kuuluu minun kokoelmaani nimellä kristalli :) :)


Molemmissa on sama kuvio. No vähällä käytöllä nuo ovat olleet, paremmin tuolla vitriinissä.
Sitä aikoinaan oli hullulla päällä, kun noita piti ostaa ja paljon olen toki saanut lahjaksikin.


Tämä on Alvar Aallon pieni malja, johonka keräsin Kreikan rannoilta valkoisia kiviä.
Tämän enkelin oon ostanut joskus aikoja sitten, viime kesänä ostin ton munan+ alusen Valamon Luostarista, kun olimme kesälomareissulla.
Talvella panin tuohon tuikun, ihan kivan näköinen oli.


Pitäisi vielä viedä noita rikkinäisiä koriste-esineitä tuolta ulkoa pois, pääasiassa ovat savesta tehtyjä.
Eivät oikein kestäneet olla taivasalla, kun sitä vettäkin tuli yhtenään.
No noita saa uusia, jos tarttee edes laittaakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !