Lukijat

maanantai 8. huhtikuuta 2013

KÄYNTI "PUTKITUTKIMUKSESSA" !

Aamusta mulla oli k.sairaalaan magneettikuvaukseen meno.
Pääsinkin heti sisälle tutkimukseen, eipä ollut jonoa, kumma kyllä :) !!!

Varjoaine pantiin suoneen ja sen jälkeen.....ei kuin menoksi putken sisään. Kasvojen eteen pantiin vielä "maski" ja korville kuulokkeet,  jotka estivät hirveetä mekkalaa jonkin verran !!!!

Puolisen tuntia minä putkessa olin, ja mua nukutti kyllä tosi paljon. Ei toi ääni mua nukuttanut vaan parin yön univelka.
En ymmärrä mikä taas herättää mut puolilta öin ja sitten ei millään saa unenpäästä kiinni.
Tietenkin kahdeksalta aamulla nukkuis kuin tukki, kun herättää armottomasti... ei auta... ylös ja aamutoimiin.

Nyt on sitten ihan tööööt, ainakin tuntuu siltä, silmiä kirveltää, ja mitään ei viittis tehdä !!!!

Lauantaina innostuin tekemään yhden kortin, pitää laittaa se tänne esille, näyttääkseni että mulla virtaa oli lauantaina. Kaikenlisäksi kävin lenkillä Rufuksen kanssa.

Nyt ei sitten millään lähtis kävelylle, vois kyllä tehdä hyvääkin, raitis ulkoilma !
Taas kevään vihreää, strasseja hiuksiin, kaulalle ja sormeen :) :) !!!

Se on sitten polkaistu uusi viikko käyntiin, vaikka vähän uneliaalla ololla !
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille blogini lukijoille !

3 kommenttia:

  1. Onpas viehkeä neito kortissa! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos blogivierailustasi.

    Kaunis neitonen ja nätit värit, kiva tuo neitonauha tuolla ylhäällä.

    Minä olin viime vuonna pään magneetissa, jännitti, kun erehdyin lukemaan ihmisten kokemuksia ennen sitä - mutta meni ihan ok, no problem - eikä päässä (kaatumisen jälkeen) ollut onneksi mitään mullistavaa - aivotkin kai löyty kuvasta, hih.....vaikka väliin tuntuu, että ihan aivoton on!!

    Iloa ja valoa!

    VastaaPoista
  3. Kiva kun kävit kommentoimassa! :) Täällä on ihailtavan kaunis neito kortissa, upeissa vihreän sävyissä.

    Toivottavasti univaivat alkaisivat hellittää, univelka on kyllä kenkkumainen kapula rattaisiin... Tsemppiä loppuviikolle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !