Lukijat

keskiviikko 17. elokuuta 2016

POSTIN TUOMAA, KUKAN NIMI, MIKÄ SE OLIKAAN ??



Posti toi mulle, tai oikeammin minä hain postista tän paketin.













Olen tykännyt Rocherin tuotteista ja aina silloin tällöin tilaan sieltä jotakin.

















Isännälle tilasin shamppoon sekä hoitoaineen.


Minä itse käytän ekokampaamon tuotteita:


















Rocherin suihkusaippuasta tykkään, niissä on ihanan mieto tuoksu.
Mutta kuitenkin on tuoksu, en piittaa aivan tuoksuttomasta.


















Tämä on uusi tuttavuus mulle.
















Tämä on tuttu, mutta tuoksu minulle uusi.













Käsisaippuan panen pumppupulloon, voihan tuota käyttää suihkussakin, jotenka suoraan pullosta laitan pesuliinalle.

















Nämä tilasin vielä, en muista tuliko toi käsisaippua noiden kolmen rykelmässä, vai tilansinko sen ton värin takia :) :)

Deodorantissa oli uusi tuoksu. En tosin ole vielä käyttänyt, mutta pullosta päin tuoksu oli mukava.















Kysyin muutama postaus sitten tän kukan nimeä !!!

Vastauksia tuli tai arvauksia; rypsi tai rapsi.

Mutta se ei ole kumpaakaan noista. Tähän pieni vihje mukaan:




Se on rukolan kukka. Vai oletteko samaa mieltä kanssani ?
Minä en ole mikään häävi kasvin tuntia !!!

Isäntä tuumas, että tästä varresta se kukkanen lähti.
Pieni epävarmuus kuului sen äänestä !!!

 

7 kommenttia:

  1. Tulin vierailulle, kiitos käynnist ä blogissani:). Kyllä tuo näyttää rukolanlehdeltä ja rukolassa on keltaiset kukat.

    VastaaPoista
  2. Kivoja tuotteita olet tilannut Rocherilta! Itse myös aina joskus tilaan. :)

    VastaaPoista
  3. Olen myös joskus tilannut Rocherilta.
    En kylläkään enää moniin vuosiin.
    Kivoja juttuja olet sieltä tilannut!
    Mukavaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
  4. Rucolalta lehdet kyllä näyttää.
    Kivaa keskiviikkoiltaa <3

    VastaaPoista
  5. No en olisi kyllä rucolaksi arvannut!Kauniit kukathan sillä:)

    VastaaPoista
  6. Rucolaa minäkin veikkasin. Tänään tein tilauksen ystävältäni, joka myy Oriflamen tuotteita.

    VastaaPoista
  7. Santella on ihania tuotteita! Noissa YR:n suihkugeeleissäkin on joitakin tosi namusia tuoksuja.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !