Lukijat

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

LOPPIAINEN, SEKÄ KUULUMISET .

Nyt on loppiaispäivä, eikä yhtään ylimääräistä vapaata, ainakaan niillä jotka ovat töissä.
Mitä mullahan on aina vapaata !!
Tosin heti kolme päivää alkuviikosta on menoa. Kaikenlisäksi tällaisena flunssapotilaana ei viittis lähteä minnekään.

Aamuisin on pahin olo, joka paikka tukossa, korvissa humiseen, yskiä tykyttää, silmät kirveltää jne sitä rataa.

No enpä ole ollut flunssassa ties koska ??

Aina oon saanut sen omilla troppauksilla pyörtämään, mutta nyt ei, se änkes vaan mun päälleni.

Huomenna pitänee mennä heti apoteekkiin, ostamaan kurkkutabuja, yskään jotakin lääkettä, nenäsuihketta.

Toivotaan että olis viikon päästä jo parempi olla.

Jotenkin ei vetoa oo, ei jaksa kutoa, ei tehdä kortteja, vaikka mieli tekis. Lueskellut oon vanhoja lehtiä, niitä kun pakkaa tulla läjäpäiten, kun ei mukamas ehdi :(!!

Nytkin mulla on varmasti neljän kuukauden Valitut Palat lukemati. Mä kyllä tykkään siitä lehdestä tosi paljon. Tuntuu että melkein joka sivulla on luettavaa. Lehti on tullut jo mulle yli kolmekymmentä vuotta.

Huh huh kun oon ollu nuori kun aloitin sen lukemisen....mutta en sanallakaan mainitse että on nyt...????
kun jatkan aina vain sen tilaamista.

Tässä nyt tuli palanen mainosta, mutta älkää ottako itteenne tästä mainoksesta. Kaikki saavat tykätä lehdestä ku lehdestä.

Pakkanen näyttää kiristyvän -9 ast. näytti äsken.

Meidän koiruli tykkää olla pihalla, ja toinen lempipaikka sillä on nykyisin syli. Siitä on tullut oikein sylikoira.
Äsken se päästeli eriskummallisia ääniä, tahtoi kertoa isännälle että tahtois tulla syliin, vaikka siinä on jo tietsikka, mutta tietsikan ja isännän vatsan väliin se änkes ittensä, tosin isännällä on mahan kohdalla kuoppa
:=) :=) toisin kun mulla.
Mulla ei sitten ole tietsikkaa sylissä, kun se on pöydällä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !