Lukijat

lauantai 20. lokakuuta 2012

HUH, HUH HUHKIMISTA.

Olen siivoillut koko yläkerran. Katselin joulukoristeita, niistä panin osan suoraan kirppispussiin.
Noita koristeita on vuosien varrella kertynyt, vaikka välillä olenkin vienyt pois, liiankin kanssa.
Viime vuosina olen laitellut joulukoristeita säästeliäästi, koska selkä sekä toi huippaus ei ole oikein tykännyt tuosta kiipeilystä.

Kyllähän noita joulujutskia vieläkin jäi aivan liian paljon, mitä sitä koko huushollia laittaa jouluksi, kun ei mene kuin pari viikkoa, niin saa taas kerätä kaikki pois.
Ei mulla ole tuota ylimääräistä energiaa !!!

Siivoilin myös tätä alakertaa, lakaisin lastalla laattiat ja pesin ne sen jälkeen.

Pesukone on pyörinyt, ja nyt saisin mennä laittamaan yhdet verhot narulle. Löysin ne yläkerran köffistä.
Tiedättekö mikä toi köffi on ??? se on ns. vaatehuone, viisto-osassa ei mahdu ihan seisomaan, mutta keskellä kylläkin. Varsinkin minä kun pätkä olen :=) !

Noissa verhoissa on itsetekemäni pitsit kiinni kankaassa, kappa. Katsotaan sopiiko ne keittiöön, väriltään ne sopivat, mutta muuten????

No nyt ne ovat narulla, näyttivät ainakin hyvältä. Onneksi en ole heittänyt niitä pois. Yleensä mä olen kankaan laittanut roskiin ja itsetekemät pitsit säästänyt. Näytti niitä tuolla köffissä olevan iso ostoskassillinen.
Ei niitä malta heittää pois, kun kovan työn on tehnyt aikoinaan.

Odottelen poikaa kotiin, hän tuo asuntovaunun pois, ja vaihtaa samalla autoonsa talvirenkaat.
On kuulemma luvattu jo lumisadetta Keski-Suomeen.
Saas näkee koska se meillä täällä EteläPohjanmaalla on?? Aamulla oli pieni kuura maassa sekä huvimökin katolla.
Onpahan minulla kanervat laitettu pönikköihin.



Sain ihania kuusenkäpyoksia.


Joulukortti rumpa on jatkunut, laskin äsken että niitä oli reilut 80 kpl. Ei taida vielä aivan riittää ???
Pitänee jatkaa askartelua niiden parissa. Kuvasatoa uusista korteista:









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !