Lukijat

perjantai 17. huhtikuuta 2020

ARTIN SIVUT .




Mä en oikein pysy kärryillä näissä arttien sivuista.

Laitan kumminkin nämä sivut näytille.

Toivotaan ettei teidän tartte kahteen kertaan katsella.








Nämä sivut valmistuivat tänään, on ne jo ollut melkein valmiina hetken.
Nyt innostuin tekemään loppusilauksen.







Opettelua olis vielä paljon. Täytyis tehdä vaaleampaa ja jotakin yksinkertaista.
Mutta mä olen värien ystävä, ja tungen kaikkia matskua sekä kerrokia kirjaan.

Seuraavan kirjan kun aloitan, katon että se olis selvästi isompi.
Hm hm auttaisko se yhtään, vai tungenko senkin täyteen erilaisia juttuja.


4 kommenttia:

  1. Jos minä kävisin tekemään tuollaisia art-sivuja, niin niissä olisi varmaan kaikkia sateenkaaren värejä. Minäkin olen värien ystävä <3

    VastaaPoista
  2. Värikkyys on piristävää ja siksikin tervetullutta näinä aikoina.
    Minä en koskaan pystyisi tekemään sellaisia taideteoksia, joita sinä teet.
    Ihanaa viikonloppua Tuija!

    VastaaPoista
  3. Hienoja taideteoksia :) Värit tuovat energiaa. Mukavaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  4. Monipuolisia ja ihania värileikkejä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi !