Lukijat

tiistai 1. syyskuuta 2015

SYYSKUULLA ALOITETAAN.

Syyskuu alkoi sekä vesijumppa. Kyllä taas teki niin hyvää.

Ollaan kyllä oltu (mäkin eka  kerta elämässäni) biitsillä elokuun lopussa olleilla kuumilla päivillä

Mä en oo tajunnut kuinka hyvää toi kylmä vesi tekee minulle. (19-20 ast.)
Eilen kävin koiran kanssa lenkillä ja oli niin lämmin, että päätin lähteä paikalliselle järvelle uimaan.
Ei muuta kuin uikkarit päälle ja kevyt vaatetus ja autolla rannalle............uimaan heti !!!!!

Siinä laiturilla puin myöskin, ajattelin että jos joku katsoo saapi katsella jos kiinnostaa mun sellut ja muodot :) :)

Voi että kun oli mahtava olla ton jälkeen. Vesijumpassa en käynyt viimeksi saunassa ollenkaan, huuhtelin itseni lopuksi niin kylmällä vedellä kuin kraanasta tuli, jeeeee mahtavaa !!!!!!

Olen minä jotakin käsitöitä saanut ajalliseksi, vähän tahmeeta se on ollut !





Nämä taidan laittaa menemään eteenpäin. Facessa on perustettu ryhmä: maahanmuuttajille sukkia ym. villasta vaatetta. Vielä ei ole ilmoitettu mihinkä osoitteeseen lähetän.

Polkaisin tän syksyn kunniaksi käyntiin taas kortteiluni:









Tässäpä tätä satoa on !!!








Kukistani olen ottanut myöskin kuvia, lähinnä niistä jotka ovat tuossa teranssilla.


syyskuun kukka

Tuon pelargonin juurella istuvat me :)

Hortesia oli alkujaan valkoinen, syksyn myötä tullut vihertäväksi.

Samoin tämä oli punainen, nyt tällainen erikoisen värinen.
Näillä lähdetään matkaan taas tätä syksyä ja ns. normaalia elämään.

Meillä se tarkoittaa sitä, että meitä  on kotona kaksi eläkeläistä, siis tosi kivaa ja mahtavaa.
Ei tartte aina katsoa listaa missä vuorossa mieheni on ???


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !