Lukijat

torstai 6. helmikuuta 2014

RUNEBERGIN TORTUT MUUTTUIVAT ????

Minun Runebergin tortut muuttuivat, hm hm vähän myöhässä, tänään lettukasaksi ja omppupiirakaksi.
Kun katselin Facen kuvia, oli miniäni tehnyt Runebergin torttuja, niin isäntä kysyi missäs meidän tortut on ?????

Mä  vaan tuumasin et kai ne vessan pöntöstä on huudeltu alas :) ????

Tänäänpä sitten innostuin tekemään, en torttuja vaan lettuja sekä omppupiirakan.
Letut syötiin valokkien+kermavaahdon kera, omppupiirakka on vielä leikkaamati.
Ei enään jaksettu syödä sitä, kun noi letut täyttivät mahan jo liiankin kanssa.

Noitten lettujen valokin ja kermavaahto on jo mahassa !!!!!
Voinen vain ilmoittaa että maistui taas pitkästä aikaa hyyyyyyvältä !!!!!!!!

Olen tehnyt toisetkin sukat pojalleni, Vaasaan kun menemme sunnuntaina on sitten viemistä hänelle. Uutukaiset ehjät sukat, ettei tartte niitä reikäisiä sukkia pitää :)

Nämä ovat 7.veikan Tweed lankaa. Onneksi niitä ohkaisia kohtia langassa ei ollut kuin ihan eka sukan varren alussa. Toinen kerä näytti ihan  OK !!!!
Mä jo ehdein miettiä, kuinka nää sukat oikein kestää, vaikka joka ohkasen kohdalla katkasin langan ja tein solmun ja taas jatkoin kutomista.

Loppuviikko meillä onkin oikein kyläilyviikonloppu ! Siis kivaa ja mukavaa seuraa tiedossa !

Rufus tuolla jo odottaa (sängyssä) mun jumppahetkeäni. Haukkuu=komentaa mua sinne.
Mutta kun jauhelihakin odottaa mun käsittelyäni....tekis pullia....lihamureketta tai paistais jauhelihan ja lisäis Vokkivihannekset joukkoon !!! Helpoiten pääsis niin.
Katsotaan mitä tuo mun selkäni kestää..... jos ehteis jumpata ja sitten tekis vaikka pihvejä.????


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi !